Plaatje aanpassen lukt me niet...

Op de hoofdpagina plaats ik af en toe een artikeltje en nu heb ik een review geplaatst, maar ik krijg het plaatje steeds net niet goed...

Het lukt me niet om met Photoshop Elements 2.0 de achterkant doorzichtig te maken. Ik krijg wel van die blokjes, maar als ik dan de ‘template’ van MacOSX.nl erachter plaats, dan krijg ik niet die streepjes achter mijn plaatje…

Kan iemand helpen?

Met Adobe imageready kan je wel plaatjes doorzichtig maken (het zou denk ik ook met photo shop moeten kunnen, maar ik weet niet hoe het daar moet)

je moet met appeltje shift 4 van een deel van de streepjes een screendump maken en die als achtergrond in Psh gebruiken

Het probleem is iets anders, de template van het MacOSX.nl plaatje is al een Photoshop bestand met verschillende layers (je hoeft alleen maar een plaatje te maken in de onderste layer en klaar. Ik weet alleen niet of Photoshop Elements layers support?

Template is hier te vinden: http://www.macosx.nl/images/template.psd

Adriaan

Kom ik toch even achter een (voor mij) onbekend fenomeen, in tegenstelling tot IE en Chimera kan Safari die PSD gewoon weergeven als afbeelding in een browservenster. :)

Het kan, want het is me nu gelukt met Photoshop Elements 2.0!

Ik weet niet precies wat ik gedaan heb, maar de volgende keer lukt het me weer! Dus bedankt allemaal!! 8)

[quote:f1c25e3f3f="Adriaan Mol"]Ik weet alleen niet of Photoshop Elements layers support?[/quote:f1c25e3f3f]

Ja, dat doet het! :lol:

Een tevreden PS Elements gebruiker. :wink: