plaatjes bij nummers

Ik heb een vraag. Hoe krijg je plaatjes van B.V de artiest te zien tijdens het afspelen van je muziek. Net zoals je altijd ziet als je een standard plaatje van de ipod video ziet: gorilaz met een plaatje van gorilaz. Hoe kan ik ook z'n plaatje op mijn ipod krijgen?

iTunes menu : Wijzig > Toon illustratie.

Sorry, ik kan het niet vinden in itunes. Kun je me iets duidelijker beschrijven waar ik wat vind?

Klik in iTunes op appeltje - G

Windows of Mac? Gekocht in de iTMS, geïmporteerde cd's of gedownloade mp3'tjes?

windows, gedownloade mp3

Zit er überhaupt wel een illustratie bij? anders zul je deze eerst moeten toevoegen door de album illustratie te slepen naar het kleine venstertje in itunes wanneer het nummer geselecteerd is.

Dat dacht ik al op één of andere manier. Normaal gesproken zitten die plaatjes erbij als je muziek koopt in de iTMS.

Als je Mp3'tje download, dan zit er meestal [b:166210593b]geen[/b:166210593b] album illustratie bij. Er bestaan websites waar je ze kan downloaden, ik moet nog even Bookmarks doorzoeken; ik post ze later nog wel. :apple:

Edit - Wel een handig programma. Album Cover Finder Succes ermee. :apple:

Met Fetch Art kun je bij een Amazon naar keuze de platenhoes ophalen.

Hij zegt net dat ie windows gebruiker is. Dan werkt dit grut niet. ga eens naar www.konfabulator.com de yahoo widget engine installeren en dan de iTunes companion draaien. De muziek die je afspeelt wordt dan automatisch (indien je dus die widget ook draait) toegevoegd vanaf amazon.com. helemaal automatisch en daar komt nog es bij dat je allemaal andere widgets kan draaien, te downloaden via diezelfde site. Sportuitslagen enzo en andere rss feeds. misschien lijkt het je wat, is wel wat omslachtige oplossing voor je probleem. hier staat die widget die je moet hebben: [url]http://www.widgetgallery.com/view.php?widget=33155[/url]

bedankt!!

Mooi, was er net naar op zoek! Bedankt :D

Kan je ook op je ipod zelf zo'n plaatje weergeven bij bijvoorbeeld een album? Ik heb een Ipod Nano 1 gb.