plaats foto's in iPhoto

Ik heb een update gedaan van mijn iPhoto en ben 2x stilgevallen Dit maakt dat ik volgende staan heb in de map iphoto Library - alle mappen met jaartallen - de map DATA, ORIGINEL en MODIFIED en deze hebben dan elk op zich ook nog eens de jaartallen staan.

In iPhoto heeft hij al de filmrolletjes staan, maar van voor 2003 zonder miniatuur of foto.
kijk ik bij de info dat staat er wel degelijk de naam van de foto maar hij kan hem niet zien.

Ik ben al opgestart met alt appeltje en heb de eerste 3 aangevinkt maar geen verandering.

Ik vroeg mij nu af of ik al die jaartalmappen niet mag samenvoegen en dan nog eens opstarten met alt appeltje??? En in welke map moeten de jaartallen staan???

Ik zou daar niet aankomen maar eerder een back-up terugzetten.

Pbook.

het vreemde vind ik dat ik een map met foto s in iPhoto heb gegooid... en als ik dan met de scrollbar ga scrollen... zie ik in zo een transparant windowtje, de naam van de map en een of andere idiote datum... de foto s zijn van 2004 en er staat de datum van januari 2002?!! weet iemand waar die datum van is...?? hoe kan ik dat weghalen, dus ervoor zorgen dat ie de datum niet weergeeft.?.. met de naam van de map heb ik geen problemen mee...

Datum van je fototoestel staat verkeerd. Je kan ze allemaal selecteren en dan of bij Toon info of Groep wijzigen, kun je de datum wijzigen van de foto's.

[quote:ffeef8a05b="BartjeGossen"]Datum van je fototoestel staat verkeerd. Je kan ze allemaal selecteren en dan of bij Toon info of Groep wijzigen, kun je de datum wijzigen van de foto's.[/quote:ffeef8a05b]

is het ook mogelijk om de datum helemaal niet weer te geven, maar alleen de naam van de map…?