Plaats hier JOUW GarageBand muziek!

Aangezien ik waarschijnlijk nog wel even moet wachten op mijn versie van GarageBand (Apple levert iLife '04 nog niet uit naar leveranciers, alleen aan de Apple Store, aldus mijn Apple-vrienden om de hoek) ben ik benieuwd naar wat jullie al met GarageBand hebben gebrouwen...

[b:534b863530]ikwilookgarageband.nl![/b:534b863530]

Kortom: is 't leuk, als de topic al niet bestaat, om een lijst te maken met alle door macosx.nl-members gemaakte muziek?

Ben benieuwd!

Ik kan het misschien nu al beter verklappen: We zijn een speciale pagina aan het maken waar mensen hun GarageBand muziek kunnen delen. Hier komt uiteraard meer informatie over zodra dit af is ;)

COOL!

En dan ook de enige echte macosx.nl-top 40? Met jaaroverzichten, tip 10, album top 50 en remixen? :slight_smile:

Damn man, ik wou dat m’n software geleverd werdt. AARRGGHH!!

[quote:d953c31ecd="Bas Sandee"]Aangezien ik waarschijnlijk nog wel even moet wachten op mijn versie van GarageBand (Apple levert iLife '04 nog niet uit naar leveranciers, alleen aan de Apple Store, aldus mijn Apple-vrienden om de hoek) ben ik benieuwd naar wat jullie al met GarageBand hebben gebrouwen...

[b:d953c31ecd]ikwilookgarageband.nl![/b:d953c31ecd]

Kortom: is 't leuk, als de topic al niet bestaat, om een lijst te maken met alle door macosx.nl-members gemaakte muziek?

Ben benieuwd![/quote:d953c31ecd]
Rijd dan effe naar Antwerpen: hier liggen de dozen met iLife met hopen in de winkel.

Ik heb de mijne maandag bij MacHouse in Woerden gehaald.

Probleem is: ik heb 'm al betaald. Heb samen met iLife ook nog iets anders besteld. Was vandaag binnen, opgehaald en beide bestellingen in een keer betaald...

frustratie.ikwilookgarageband.nl! :cry:

heb net weer een nummer afgemaakt met Garageband maar en wil nu uploaden maar hij kan niet met " ikwilookgarageband.nl " verbinden :x

het idee van de MacOSX.nl-top40 is een SUPER IDEE!!! maak de site snel af adriaan!!! :smiley:

Euhm... ikwilookgarageband.nl bestaat ook niet. Niet zo gek dat verbinden niet lukt. Je zou, voor webspace een account kunnen aanvragen bij bijv. Spymac.com (100 mb) en 'm daar kunnen plaatsen en hier een link plaatsen.

Misschien ook wel leuk hoe je het nummer dan "gecomponeerd" hebt. Zelf ingespeeld zoja met welk instrument, sample's gemaakt...downloads gebrukkt Wat meer achtergrond info dan alleen maar het nummer zelf

Kan niet wachten Adriaan! :P

Misschien leuk om te vermelden dat mijn radiostation ook bezig is een geregeld terugkerende GarageBand uitzending te organiseren waar jullie muziek te horen mag zijn. Nog even wachten tot iedereen zijn programma heeft.

Lex.

[quote:ce6c7ad82e="Bas Sandee"]COOL!

En dan ook de enige echte macosx.nl-top 40? Met jaaroverzichten, tip 10, album top 50 en remixen? :slight_smile:
[/quote:ce6c7ad82e]

‘Dit is de MacOSx.nl alarmschijf…’ :stuck_out_tongue:

kijk ook eens op

http://www.icompositions.com/forums/

Resultaten kan je beluisteren in het ouditorium.
Er zitten enkele indrukwekkende stukjes tussen

Nice, die link. Althans, de verwijzing naar de plaats waar ze dat doen.

Ik vind het echter niet indrukwekkend. Heb zo’n 20 nummers geluisterd, maar 't beste, de échte muziekcomposities vond ik in de klassieke hoek.

http://www.icompositions.com/auditorium1/showgallery.php?cat=530

En de rest…

Als ik hier naar luister heb ik zoiets van “kom op! damn! variatie!” omdat er constant maar één loop wordt herhaald en die wordt uitgebouwd met meer instrumenten.

Variatie zit er niet in, het is gewoon heel vaak kwakkeloos herhalen van een loopje met 't liefst zoveel mogelijk spoortjes onder elkaar, als een soort trap. Daar wordt 't niet beter van.

Bas is niet onder de indruk, om heel eerlijk te zijn. Hoop dat we 't hier beter kunnen.

Maar is hier tot nu toe helemaal niemand die zélf al iets heeft gemaakt? Nul komma nul?

...zucht

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=14387

[quote:624f435f1c="Jør"]...zucht[/quote:624f435f1c]

Sorry hoor, dat ik één keer iets over het hoofd heb gezien in de zoekfunctie.

en het spijt mij dat dit zo negatief op jou overkwam... dat was niet mijn bedoeling...

meer van… er zijn nu meerdere oproepen… waar blijft al die muziek!

Nah, ik reageerde ook wat bot...

't Is alleen dat ik wel altijd zoek of toen die functie het niet deed altijd even door een aantal pagina’s bladerde om te kijken of iets al bestond. En ook als ik een dubbele post zie reageer ik daar op door iemand op de zoekfunctie te wijzen…

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=14818
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=14545

Niet om mezelf een veer in m’n **** te steken, maar ik doe vaak heel erg m’n best om te zoeken voor ik iets nieuws plaats. En als je dan één keer iets dubbel plaatst en er komt zo’n reactie… Forgiven & forgotten?

Weer vriendjes? :wink:

pas op hoor... anders kunnen mensen nog wel eens gaan denken dat maccers watjes zijn... dus: Godverdomme nee! (gna gna)

nee, je hebt gelijk… ik hoop dat de zoekfunctie weer snel werkt!

En nu muziek maken!

Tip: GarageBand… niet voor dit geld laten liggen!