Plakkende Safari

De laatste tijd heb ik het probleem dat vensters van Safari steeds boven tegen mijn menubalk plakken. Dus als ik het venster even wat lager wil schuiven springt het gewoon weer tot tegen de menubalk. Horizontaal verschuiven gaat wel,weet iemand raad?

Luc

Misschien helpt een reset van Safari (Safari - Reset Safari) of moet je het is opnieuw installeren..

Dat Safari bovenin je scherm tegen menubalk aanplakt is volgens mij heel normaal. Ik heb het ook. Als je je Safari window verticaal op een andere plek op je desktop wil zetten, dan moet je 'm er gewoon zodanig ver vandaan slepen totdat hij niet meer magnetisch is. Dan lukt het wel. Het opnieuw installeren van Safari lijkt me lichtelijk overdreven.... Misschien moet je even nog wat meer reacties afwachten.

Bij mij doet safari dat helemaal niet, als ik het schermpje maar ietsie pietsie naar beneden sleep blijft hij gewoon staan. Niks magnetisch of zo

Ik ken hem er zoveel pixels vanaf schuiven als ik wil, zonder dat plak-effect... wellicht is het ergens een instelling waarvan we het bestaan zo 123 niet weten?

Wat mij mateloos irriteert is dat wanneer je op het groene bolletje drukt, het window 1 pixel van de linker kantlijn staat. Voor de rest heb ik geen plakkende windows.

dit klinkt niet helemaal normaal..zou soms wel handig kunnen zijn... hoe heb je dat gedaan.. :)

Ha heb het gevonden (zie reactie van Lucasraggers)als je venster plakkend/magnetisch is gewoon op het + je (het groene bolletje) klikken en het is niet meer magnetisch.

Mozilla Firefox.... is wa beter iig.... :lol:

[quote:ac8189ceb8]Ha heb het gevonden (zie reactie van Lucasraggers)als je venster plakkend/magnetisch is gewoon op het + je (het groene bolletje) klikken en het is niet meer magnetisch.[/quote:ac8189ceb8]

ik kan op het groene bolletje drukken tot ik een ons weeg, maar magnetisch word het safari scherm niet! niet dat het me uit maakt of zo maar ik wou het gewoon even proberen :slight_smile:

bij mij ook niet.....

Eigenlijk is het bij mij geen groen bolletje aangezien ik de antracietweergave gebruik.Mischien is dat meer magnetisch dan gras? :P In ieder geval probleem is van de baan en ik dank jullie allen voor de steun in deze moeilijke dagen.