Plaknotities (Stickies) en appeltje-M

Bij mij doet (Sinds 10.3.4) bij Plaknotities (Stickies) de appeltje-M het niet meer. Hiermee kon je de vensters inklappen. Ik mis dit wel... Bij iedereen??? Weet iemand hier een oplossing voor?

zelfde probleem hier...

Apple heeft zich denk ik gerealiseerd dat Appletje-M betekend: Verkleinen naar het Dock. En dus wilden ze zich binnen Stickies zich ook aan die conventie houden. Gelukkig kun je gewoon dubbelklikken op het bovenste stukje (de vensterbalk eigenlijk) van een notitie. Dan klapt ie in, net zoals vroeger on OS9. Fijn he? :wink:

Nou, dat vind ik dus niet zo fijn. Ben meer een liefhebber van toetscombinaties dan van (dubbel)klikken. :wink:

Real men dont click.. :wink:

hier starten de plaknotities traag op, macje hangt ff en dan loopt alles nogal stug, plaknotities stoppen en alles gaat weer normaal en zoveel notities staan er niet (6) :?

er is ergens een programmaatje dat menu commando's kan toevoegen.. wellicht kun je command m weer toevoegen of er een ander commando aangeven. ik weet even niet meer welk programmaatje het is, maar staat vast wel op macupdate of versiontracker.

[quote:35d9d21e1e="Pink Grapefruit"]Apple heeft zich denk ik gerealiseerd dat Appletje-M betekend: Verkleinen naar het Dock. En dus wilden ze zich binnen Stickies zich ook aan die conventie houden. Gelukkig kun je gewoon dubbelklikken op het bovenste stukje (de vensterbalk eigenlijk) van een notitie. Dan klapt ie in, net zoals vroeger on OS9. Fijn he? :wink:[/quote:35d9d21e1e]

Dank!! Ik ben alweer blij dat ik ze kan opklappen!!!