Planet opzeggen

Ik heb een vraagje weet iemand hoe die z'n lopende planet abonement op kan zeggen, ik wil namelijk overstapen op demon....

wat was het antwoord van planet op die vraag?

:? >>> www.planet.nl

Afhankelijk van uw abonnementsvorm kunt u uw opzegging als volgt indienen;

E-mail only,Planet Basic,Planet Plus,ISDN100, 128i (zonder domein):

U kunt uw abonnement opzeggen door een brief te sturen naar:

Planet Internet
T.a.v. Klantenadministratie
Postbus 2529
3800 GB Amersfoort
Vermeld in uw brief:

• Uw naam, adres en woonplaats
  • Uw klantnummer en gebruikersnaam
  • De reden van opzegging
  • Uw handtekening

Deze inbelabonnementen kunt u ook opzeggen, door een mail met bovenstaande gegevens te sturen naar het volgende adres;

administratie@planet.nl

ADSL Standard, Comfort, Advanced

U kunt uw abonnement opzeggen door een brief te sturen naar:

Planet Internet
T.a.v. ADSL-desk
Postbus 2529
3800 GB Amersfoort

Vermeld in uw brief:

• Uw naam, adres en woonplaats
  • Uw klantnummer en gebruikersnaam
  • De reden van opzegging
  • Uw handtekening

Als uw opzegging noodzakelijk is vanwege verhuizing naar een adres waar ADSL niet mogelijk is dient u dat te vermelden in uw brief. Uw opzegging wordt dan behandeld door Planet Internet en tevens doorgezonden naar KPN.

Professionele Produkten
(128i onder domein en LAN Totaal)

Voor informatie over het opzeggen van uw abonnement i.v.m. een domein verzoeken wij u contact op te nemen met de orderdesk.

Telefoonnummer:033-45540480

Voorwaarden

De opzeggingsdatum wordt bepaald conform onze Algemene Voorwaarden: De overeenkomst kan uitsluitend worden opgezegd met inachtneming van een opzeg termijn van een maand voor het einde van de lopende contractsperiode. Indien binnen een maand voor het eind van een lopende contractsperiode wordt opgezegd, wordt het abonnement verlengd met een contractsperiode en eerst daarna beëindigd.
De Algemene Voorwaarden van Planet Internet staan op de website. In artikel 14 (http://siteworks01.planet.nl/planet/show/id=185644/sc=7ae2ce#14) van deze Voorwaarden staat alles over de duur en beëindiging van de Overeenkomst. Zodra wij uw opzegging hebben ontvangen, zullen wij zorgdragen voor een spoedige afhandeling.

bedankt....,

ik dacht namelijk dat je een jaar aan heabonement vastzat, blijkbaar niet het geval
:smiley:

bedankt voor de snelle reacties

[quote:4f469f0c9e="Mac_Freak"]bedankt...., ik dacht namelijk dat je een jaar aan heabonement vastzat, blijkbaar niet het geval :D bedankt voor de snelle reacties[/quote:4f469f0c9e]

eeeh… hoe lang loopt je contract en heb je jaarcontract of zo…?

[i:4f469f0c9e]Indien binnen een maand voor het eind van een lopende contractsperiode wordt opgezegd, wordt het abonnement verlengd met een contractsperiode en eerst daarna beëindigd. [/i:4f469f0c9e]

het schijnt slim te zijn om je brief met opzegging aangetekend te versturen.

[quote:bb34e7f8fa="frans de reijdt"]het schijnt slim te zijn om je brief met opzegging aangetekend te versturen.[/quote:bb34e7f8fa]

[b:bb34e7f8fa]ZEKER WETEN!!![/b:bb34e7f8fa]

Let op!: Je contract wordt ieder jaar automatisch verlengd. Je kan dus alleen opzeggen per contractdatum. Ik wilde vorige maand opzeggen, maar dat kon pas per 1 september 2004...

Lees, misschien is dit interessant.

Ik wil zelf ook overstappen en heb laatst al concact met Planet gehad. Het verneukeratieve van Planet is dat ze een minimale contractduur hebben van een jaar. Vervolgens word elk contract stilzwijgend verlengd als je niet aangeeft te willen stoppen met dat (jaar)contract.

Als je denkt slim te zijn door je abbo te downgraden naar een inbel abbo (lees 60 EURO per jaar i.p.v 88,?? Euro per maand) dan kan dat alleen aan het eind van je (jaar)contract. Upgraden kan wel het hele jaar door. :x

Dus planet is eigenlijk niet echt de meest flexibele ISP :x