Playlist in Quicktime

ik vroeg me es af, zou je ook een playlist kunnen maken in Quicktime? zo ja, hoe doe ik dat dan? want in de media player was het mogelijk om een playlist te maken van bestanden, maar in quicktime kan ik het maar niet vinden. of is dit alleen mogelijk in Pro?

[quote:cdfc9c1e5f="soulcreeper"]ik vroeg me es af, zou je ook een playlist kunnen maken in Quicktime? zo ja, hoe doe ik dat dan? want in de media player was het mogelijk om een playlist te maken van bestanden, maar in quicktime kan ik het maar niet vinden. of is dit alleen mogelijk in Pro?[/quote:cdfc9c1e5f]

Nee volgens mij kan het nooit daar voor hebben ze toch itunes gemaakt

suc6

maar in itunes kun je toch geen mpg's enzo afspelen dmv een afspeellijst, wel?

dat bedoelde ik eigenlijk, een playlist/afspeellijst voor videobestanden.

Klopt, ik vind dat ook een gemis in QT. Er zijn wel third party apps die dat kunnen, en die net als iTunes gebruik maken van de QT-engine. [url=http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&str=quicktime+playlist&plt%5B%5D=macosx&x=0&y=0]KLIK[/url]

Het kan wel met Mplayer OSX

De nieuwste versie van iTunes kan het wel, maar alleen met formaten die quicktime ondersteunt.

Nieuwste filmtrailers op de quicktime trailer pagina van Apple, worden als er voor full-size wordt gekozen ook door iTunes afgespeeld.

[quote:dd3c77ba64="Dateone"]Het kan wel met Mplayer OSX[/quote:dd3c77ba64] maar deze heeft weer issues met de geluidsinstelling. hij beheerst gelijk ook het algemene volume van het systeem. das wel heel erg irritant...

[quote:1c6b634d68="Sybke"]De nieuwste versie van iTunes kan het wel, maar alleen met formaten die quicktime ondersteunt.[/quote:1c6b634d68]

Ja, maar dat zou ook het geval zijn als het in de QT Player zou kunnen :wink:

ik gebruik nu Playlist player. hij speelt dan wel niet de windows/ms videobestanden af, maar wel de rest van de mpg's en alles...

Klikkerdeklik