Playstation 3

Vanaf voorjaar 2006... Nog even wachten dus.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/4554025.stm

CPU Cell Processor running at 3.2Ghz with 2.18 teraflops of performance
Backward compatible
256Mb XDR main RAM at 3.2 GHz
256Mb of GDDR VRAM at 700Mhz
Memory Stick Duo, SD, compact flash memory slots
Detachable 2.5 inch hard drive
Support for seven Bluetooth controllers
Six USB slots for peripherals
Supports Blu-ray DVD format
Output in HDTV resolution up to 1080p as standard

En dan verdergaan in "Spelletjes" :lol:

Of Gadgets & Lifestyle?

Daar hebben we Modderaars voor! Hobbes is trouwens aardig bezig om Pliep qua reputatie voorbij te streven..... :lol:

Nou ik heb nu een Playstation 2 dus ik wacht nog wel effe met een Playstation 3. Maar wat kan dat ding allemaal ?

[b:c80d68b1f8]- CPU Cell Processor running at 3.2Ghz with 2.18 teraflops of performance - Backward compatible - 256Mb XDR main RAM at 3.2 GHz - 256Mb of GDDR VRAM at 700Mhz - Memory Stick Duo, SD, compact flash memory slots - Detachable 2.5 inch hard drive - Support for seven Bluetooth controllers - Six USB slots for peripherals - Supports Blu-ray DVD format - Output in HDTV resolution up to 1080p as standard[/b:c80d68b1f8]

Bron: BBC

Diotav

wat ie allemaal kan playstation spellen afspelen :P van de playstation 1 2 en natuurlijk 3 dvd films kan je erop afspelen

en wat ie nog meer kan zal de toekomst leren

zou je er ook mac osx op kunnen zetten ?? net zoals bij de xbox opzich vind ik de playstation aantrekkenlijker dan de xbox. wat denken jullie ?

De x-box heeft bij mij toch meer overtuiging.

• Controllers zijn lekkerder. Deze van de PS weet ik niet, de oude waren echt lekker… :frowning:
  • Draadloos internet ondersteuning.

En tja, verder zullen de games het allemaal uitmaken, denk ik zo

Tja dat de PS3 krachtiger ging worden dat was al duidelijk voor microsoft zelf. Maar ik kies toch voor de xbox 360 want Sony kan nooit tippen aan de Xbox Live en de software die de xbox 360 zal hebben! En de velle PC games die in 2006 uit komen. Die komen ook EXCLUSIEF op de Xbox 360

[quote:99d864472e]“Microsoft weet zelf nog niet of ze de huidige Xbox games op hun next-generation console aan de praat zullen krijgen.” [/quote:99d864472e]Dan heb je vast en zeker niet de Pre-E3 show gezien van microsoft die is overigs nu te streamen op http://www.Xbox.com/en-US/ Microsoft gaat dit wel leveren! Maar alleen voor de best selling titels op de huidige xbox!

Laat de Xbox 360 maar komen!

[quote:6503b281af="G3FX"]De x-box heeft bij mij toch meer overtuiging.

• Controllers zijn lekkerder. Deze van de PS weet ik niet, de oude waren echt lekker… :frowning:
  • Draadloos internet ondersteuning.

En tja, verder zullen de games het allemaal uitmaken, denk ik zo[/quote:6503b281af]

De ps3 heeft ook draadloos internet ondersteuning hoor.
En over die controllers, nu heb je het enkel over het uitzicht. Als die van xbox mooier zijn, maar slechter werken/in de hand liggen als die van ps, zal je dan nog steeds die xbox kopen?

Voor mij is het uitzicht van een controller van minder belang, als die maar lekker werkt.
En of ze lekker werken weet nog niemand, behalve sommige van sony zelf mss.

mij intereseert die specs niet zo.... de spellen.. dat is het belangrijkst!!!!

maaruh ik heb van beide consoles footage gezien… zowel cinematic als in-game… maar ik moet je wel toegeven dat de PS3 wel ietsjes beters is… maar dat hangt ook veel af van de spel en ook dat er meer van de PS3 uit is dan de Xbox 360…

bv… Ghost Recon 4 (Xbox360) qua ingame beelden… kan Eyedentify (PS3) niet tippen aan het beeld kwaliteit… maar dan I-8 (PS3) is superieur geweld tegenover de… tja kwit eigenlijk nu niet zo… maaar het moraal is… beide hebben mooie spellekes om meej te spelen…

trouwens eerlijk gezegd vind ik de 360 console iets moojer… majah das mijn eigen mening… :wink:

Mij interesseren de specs eigenlijk wel en nog belangrijker de gamez :D 8)

Voor mij valt de keuze op de ps3, de ps2 had meer goede games dan de xbox, ik ga ervan uit dat dit voor de ps3 ook gaat gelden (ben erg benieuwd) en de ps3 lijkt de betere specs te hebben deze keer. Ik kies voor de ps3, maar moet erkennen dat de xbox 360 games er ook ontzettend goed uitzien.

Ik heb zelf een playstation one (die kleine versie) en de playstation 2 gehad en nu wil ik graag ook de playstation 3. ik vindt hem zelf veel mooier dan de xbox 360. Ik hou zelf van race spellen en voor de playstation 2 waren er wel een paar leuken. Nu hopen dat die en ook voor de playstation 3 komen. :wink:

[img:85e9a93407]http://img.photobucket.com/albums/v665/snowcrash007/36557.jpg[/img:85e9a93407]

opzich is de playstation relaxter

tjeck de bluetoot!!! :smiley: kun je met de computer connecten en dan mischien wel draadloos gamen

Kun je de PS3 ook uitbreiden met geheugen?

waarschijnlijk niet; dat heeft met consoles nooit gekund (behalve dan de Nintendo 64 destijds)

Ik ga zeker voor de PS3. Xbox heeft me nooit echt aangesproken, voor een groot deel door de beperkte lineup aan games. Quasi alle spellen voor Xbox bestaan ook voor PC, daar moet ik geen Xbox voor kopen.

De PS2 heeft meer exclusive spellen, zoals Final Fantasy, Gran Tourismo en Metal Gear. Dit zal ook bij de PS3 zo zijn.

Het PS2 online netwerk is verre van wat Xbox live is, da’s een feit. Maar volgens de persconferentie spiegelt Sony zich aan Mickeysoft en gaan ze met de PS3 de andere kant uit.

En ja… De PlayStation is zoveel cooler dan de Xbox. Always has been, always will be 8)

[quote:5dc3f29189="Mac OS X"]Kun je de PS3 ook uitbreiden met geheugen?[/quote:5dc3f29189]

Dat ze daar ook maar niet mee beginnen. Dan zijn het geen GAME-consoles meer. Ik hoop dat ze dit zeker niet vergeten zijn, dat GAMES op de eerste plaats komen.

ja ze worden meer een multi-media console (vooral Xbox 360... but i dont care) maaruh volgens horen zeggen zijn die consoles als je ze zelfs na een jaar, dikke PC's niks in vergelijking met de gruwelijke graphics van deze next gen consoles ... heb ik horen zeggen dan... (denk ook qua prijs/kwaliteitverhouding)

maaruh… FFXI komt horen zeggen OOK op de Xbox 360…

maar nu ook hopen dat je andere console spellekes kan poorten op de Xbox 360 (Stepmania = niet illegaal!!!)

Natuurlijk moet je je eerst bedenken : Dit is Sony....

Ik betwijfel dus of ze al een werkend model zullen kunnen tonen op E3 en of ze alles gaan waarmaken wat ze beloven. Dit is niet van hun sterkste kanten. :oops: