Is een playstation aan te sluiten op een macbookpro, of kun je hem alleen verbinden met een apart scherm ( cinema display)? M'n playstation staat nu namelijk in de woonkamer, maar ik zou hem liever op mijn eigen slaapkamer hebben. Ik heb geen zin én een computer én een tv-scherm te kopen. Weet er hier iemand een oplossing voor?
Dat kan niet.
Het wil nog wel eens lukken met veel omwegen via een video-converter als de DAC100.
Dat is echter een dure, niet fraaie en zeker niet handige oplossing.
Khep een ouwe EyeTV kassie, daar luk het wel mee, nog best goed ook :)
[quote:a6cc397296="DarkRaverNL"]Khep een ouwe EyeTV kassie, daar luk het wel mee, nog best goed ook :)[/quote:a6cc397296] Hoe werkt dat dan?
Met eyetv 200 werkt het perfect!
Je kan een emulator gebruiken. Da's legaal (als je de originele cd's hebt natuurlijk). Hier staan een paar goede emulators: http://psx.emuscene.com/
Kan je je playstation aansluiten m.b.v. elke eye tv?
Indien niet, lukt het met de eye tv 410?
De EyeTV moet een scart, 3 x tulp of een s-VHS aansluiting hebben... onder andere de 200 en 250 hebben die. De 250 heeft hiervoor zelf een speciale "gaming-mode", waar het beeld zonder vertraging doorgestuurd wordt.
Kabeltelevisie lijkt me natuurlijk het interessantst, vanwege het grote aantal kanalen.
Maar… er is één probleem: op mijn kamer heb ik geen kabelaansluiting.
Bestaat er een apparaat om draadloos het signaal van de kabeltelevisie te verzenden?
als je dat zou hebben kan je daarmee toch ook het uitgangssignaal van de ps2 naar je mac sturen? of zie ik dat verkeerd?
Dus het apparaat bestaat? Kan je een link geven a.u.b.?