Plex WiFi en 3G

Kan er mij iemand verder helpen, ik heb sinds 2 weken Plex in gebruik op de iPad 4 met 4G
Heb deze thuis ook geïnstalleerd op de MBP.
Heb nu het volgende probleem als ik thuis met mijn WiFi netwerk ben verbonden kan ik alle films en iTunes en foto bekijken op de iPad.
Dit werkt ook via het mobiel netwerk 3G, maar het probleem is als ik op de zaak ben en ik ben daar ingelogd op mijn WiFi netwerk dan kan ik niets zien op mijn IPad van films en dergelijke.
Dan kan ik Plex opstarten maar ik zie geen films of dergelijke te voorschijn komen.
Als ik nu de WiFi uitschakel op de zaak en terug inlog op Plex via het 3G netwerk zie ik wel alles te voorschijn komen.
Kan mij iemand hier mee verder helpen dat ik dit ook via de zaak kan gebruiken via mijn WiFi netwerk.

Mvg,

Patrick

Wordt die poort niet geblokkeerd op je werk.

Via bedrijven hebben tegenwoordig inderdaad strikte regels wat betreft downloaden / uploaden van data wat niet voor zakelijk gebruik bestemd is.

Nee de poort is niet geblokkeerd, ben zelf eigenaar van de zaak.
Staat niets speciaal van software geïnstalleerd om dit tegen te gaan.

Ik was en ben nog gedeeltelijk fan van Plex. Wat mij stoort zijn de vele bugs. Om de paar weken komt er wel een update met bugfixes uit. Het product lijkt nooit helemaal klaar te zijn. Dit is op zich goed natuurlijk maar het nadeel is dat er continue bugs ontstaan nadat de ontwikkelaars een nieuwe functie hebben toegevoegd. Ga eens terug maar een eerdere bersie. Grote kans dat je probleem zich dan oplost.

Ik heb het pas geïnstalleerd en via 3G werkt het zeer goed ook via WiFi hier thuis.
Enkel op kantoor krijg ik het niet klaar via de iPad op WiFi, op 3G werkt het super.
Ga het morgen eens testen op een andere locatie via WiFi zien of ik het probleem dan nog heb.

Het probleem is opgelost van het WiFi probleem op de zaak.
Als ik Plex had opgestart bleef ik enkel het zwarte scherm hebben zonder de map waar mijn films in staan.
Er stond boven een balk waar Search in staat, nu heb ik daar een naam van een map ingegeven en enkele seconden later kwam heel mijn bibliotheek te voorschijn.
Raar vind ik dit wel