Heyy,,
Ik heb net mijn eMac ge-backupd, en opnieuw geinstalleerd, nu wil ik de .plist, de preferences van mijn oude mac van bijv. Safari weer terug hebben. Waar staan die? En waar moet ik die neerzetten?
Heyy,,
Ik heb net mijn eMac ge-backupd, en opnieuw geinstalleerd, nu wil ik de .plist, de preferences van mijn oude mac van bijv. Safari weer terug hebben. Waar staan die? En waar moet ik die neerzetten?
Die staan in HD/Gebruikers/jouw_gebruikersmap/Bibliotheek/Preferences/com.apple.Safari.plist ook geschreven als ~/Bibliotheek/Preferences/com.apple.Safari.plist.
Oke. ik heb nu bijv. de com.apple.iTunes.plist ofzoiets in de map die nu gebruikt word voor preferences, maar ik krijg bijv. mijn mappen niet te zien :S:S
Hoe kan dat? Bij Safari hetzelfde!
Kopieer* de .plist uit de back-upmap ~/Bibliotheek/Preferences naar je nieuwe map ~/Bibliotheek/Preferences
[quote:8c732d6169="iTommie"]Oke. ik heb nu bijv. de com.apple.iTunes.plist ofzoiets in de map die nu gebruikt word voor preferences, maar ik krijg bijv. mijn mappen niet te zien :S:S
Hoe kan dat? Bij Safari hetzelfde![/quote:8c732d6169]
Itunes —> users/username/muziek/itunes slepen naar dezeldfe lokatie op je emac.
Safari —> users/usersname/bibliotheek/Safari/ slepen naar de zelfde lokatie op je emac.
Al je muziek en bookmarks zouden nu terug op hun plaats moeten staan.
Daaf