Plug-in uit Aperture3 niet te verijderen

Ik heb al mn bestanden en programma's via migratie assistent over gezet op mn nieuwe MM .

Ik heb binnen Aperture het programma PhotomatixPro als plug-inn , dit is een trail versie en wil deze compleet verwijderen .

Als ik in mn map programma's kijk vind ik de plug-in niet terug , in spotlight zie ik wel een map maar deze is leeg .

Als ik de plug in in Aperture3 openen dan wordt deze ook gewoon geopend , kan er ook mee werken , krijg wel ivm verlopen test periode een watermerk in mn foto .

Iemand een idee hoe ik deze plug in compleet kan verwijderen ?

Rechtsklik op het programmasymbool. Selecteer 'Toon pakketinhoud'. Zoek dan de map 'Plugins'. Hoogstwaarschijnlijk staat hij daarin. Even eruit slepen en Lightroom opnieuw opstarten. Als het goed is ben je hem dan kwijt.

Nee , ik kom nergens de plug in tegen op de manier die jij beschrijft .

Plug-ins staan of in /Library/Application Support/Aperture/Plug-Ins, of in ~/Library/Application Support/Aperture/Plug-Ins. Overigens is die map niet standaard zichtbaar in de Finder. Je zult daar even heen moeten via Go->Go to Folder (cmd-shift-G)

@Pier, het ging over Aperture, niet Lightroom.

In Library kom ik niets tegen , zowel in mn nieuwe niet als in de mee gekopieerde oude ......

Heb je zowel in de systeem library als in de library van jouw account gekeken? Zoek anders eens naar .apertureedit bestanden. Let wel op dat je dan tegen Spotlight zegt dat 'ie systeem bestanden ook moet doorzoeken.[img]/uploads/community/090385c6c7b0415f612d4eecd98dda8a3c9b2bbd_0.png[/img]

Als ik .apertureedit in tik krijg ik niets te zien wat met die plug in te maken heeft , ik heb via spotlight en via finder gezocht ....?

Bij mij staan de plug-ins in Macintosh HD / Bibliotheek / Application Support / Aperture
Verder kunnen ze alleen nog in je eigen bibliotheek staan.

Ja , nu lukt het wel , alle plug ins zijn weg , thx