Plug in voor Photoshop

Goedemorgen Maccers

Net even een plug in gedownload voor Photoshop maar ik kan de map niet vinden waar deze moet komen te staan. Bij helpfunctie vindt ik geen info

In Photoshop/Plug-ins plaatsen òf in Photoshop/Plug-ins/Filters plaatsen Dat laatste wil nog wel eens helpen als de eerste optie het niet doet

Ik kom de map Plug-ins niet tegen in Photoshop CS

Bij Preferences onder de naam van de plug in ?

Ik wil niet lullig doen, maar kan het zijn dat in jouw versie(welke is dat trouwens?) in plaats van plug-ins, er "insteek-modules" staat ? Want dat is de Nederlandse vertaling Nog een mogelijkheid om het uit te zoeken: start je Photoshop op, maak een krabbeltje. ga naar "filter" en kijk daar eens onder het standaard-rijtje of je eventuele andere plugins daar vermeld staat. Schrijf er één eventjes op. Stop je Photoshop, en ga naar de zoekfunctie van je findervenster, en zoek naar de naam van die zojuist opgeschreven plug-in. Het daarop getoonde pad moet dan naar de plaats leiden van je plug-ins folder.

[quote:951b68c5ee="sedikit"]Ik wil niet lullig doen, maar kan het zijn dat in jouw versie(welke is dat trouwens?) in plaats van plug-ins, er "insteek-modules" staat ? Want dat is de Nederlandse vertaling[/quote:951b68c5ee]

In cs1 versie > Insteekmodules > Filters

[quote:88837b3f4f="MacFries"][quote:88837b3f4f="sedikit"]Ik wil niet lullig doen, maar kan het zijn dat in jouw versie(welke is dat trouwens?) in plaats van plug-ins, er "insteek-modules" staat ? Want dat is de Nederlandse vertaling[/quote:88837b3f4f]

In cs1 versie > Insteekmodules > Filters[/quote:88837b3f4f]
Nou, dan is het dus eenvoudig: stop die plug-in in de map"insteekmodules" en klaar is Kees!

Die PlugIn waar jij om vraagt die moet in de Insteekmodullesmap->Bestandsoverdracchtmap :wink:

[color=blue:8f456abb32]Toevallig wist ik welke PlugIn je bedoelde; ICOFormat, toch!![/color:8f456abb32] :wink: