PoBo te langzaam voor 'Cars'?

Hallo allemaal,

Ik heb net de game ‘Cars’ gekocht, en tot mijn verbazing hapert hij op deze computer :cry:
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen (ik speel nu op mijn pa’s computer, let niet op wat er onder de streep staat, de goeie waarden zijn:

Computernaam: PowerBook G4 15"
Computermodel: PowerBook5,8
Processortype: PowerPC G4 (1.5)
Aantal processors: 1
Processorsnelheid: 1.67 GHz
L2-cache (per processor): 512 KB
Geheugen: 1 GB
Bussnelheid: 167 MHz
Opstart-ROM-versie: 4.9.6f0
Sudden Motion Sensor:
Status: Ingeschakeld)

als iemand mij kan helpen, fijn!

groetje,

mels

Systeemeisen: [quote:37d6e535a5]Minimale systeemeisen:Mac Mac OSX 10.3 G4 1,2 Ghz 512 Mb Ram GeForce2 of Radeon 7500 DVD Rom[/quote:37d6e535a5] Dan lijkt het alsof het prima moet draaien op die PB, maar dit zijn vaak de eisen om het spel op de laagste settings te draaien. Vooral de resolutie en grafische effecten (schaduw e.d.) kosten nogal wat vermogen. Probeer die eens lager te zetten, kijken of het dan wel beter draait.

dat zou ik natuurlijk graag willen, alleen kan je eigenlijk maar drie dingen instellen, namelijk resolutie (nu 640x480 ofzo, in ieder geval het laagste) anti-alialising (never) en speedometer: MpH of KpH... hep ik dus ook niet veel aan :roll: zou het kunnen, want de PoBo maakt lawaai als een gek, dat het komt doordat hij overhit raakt ofzo? ik hep geen idee! omdat het een kinderspel is wouden ze het (iets te) eenvoudig houden, vrees ik...

Weinig geluk denk ik... Hoop geluid, bedoel je de ventilator? Tja, ik zou het anders ook niet weten...

Oh, tussen twee haakjes, het is “heb” en “wouden” zijn bossen… :innocent:

....flauw zeg :roll: :wink: