Podcast favorieten

Wat zijn jullie podcast favorieten? Plaats hier indien mogelijk de link en een beetje uitleg over de links ;-) En welke zou je graag er bij krijgen van bijvroobeeld de VRT? Die nu de afrekening op podcast hebben gezet.

deckers & ornelis ochtendshow

iTunes new music podcast is wel een leuke

ik vind die 538 dingen wel lache :lol:

DSC - www.dailysourcecoe.com [verplichte kost] depodop - www.depodop.com fluox speelt fluox - www.fluox.nl koelcast - www.koelcast.nl catholic insider - www.catholicinsider.com [hoewel ik anti geloof ben wel erg leuk] sochicken - www.soshicken.nl

Hardstikke leuk topic dit, interessant ook. Maar t lijkt wel veel op deze: [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=50180&start=0]Naar welke popcast luister jij???[/url]

[quote:ad68c8ed56="jps"]deckers & ornelis ochtendshow[/quote:ad68c8ed56]

Die hebben toch geen podcast? :oops:

heb op de site aanvraag gedaan, als iedereen dat doet zal die misschien kome!

Ik heb zelf nog geen podcast gevonden die me echt interesseert. Als ik 538 of Noordzee wil horen, zet ik de radio wel aan en verder is het heel veel Amerikaans geouwehoer waar ik niet op zit te wachten. En de zender waarop ik mijn broer kan horen zit er niet bij - dan zou het nog wel leuk zijn - want nu kan ik er vaak niet naar luisteren. Maar misschien moet ik nog even goed gaan zoeken. Ik snap ook (nog) niet helemaal hoe het werkt: want: als je je abonneert op zo'n podcast of op meerdere - hoeveel ruimte neemt het dan op je iPod - kan je of moet je dat instellen? Dat weet ik eigenlijk niet.

sorry, maar is de afrekinging in podcast te vinden? Ik zie wel een link op de studiobrussel site om te luisteren, maar niet in de "podcast" zoekrobot van itunes zelf. Of vergis ik me? Via de website van stubru is het nu net iets te omslachtig naar mijn goesting ;-)

538: Lieve Marianne

en bij iTunes new music, staan er dan hele tracks op?

Luister eens naar "zencast" en "infinite smile" .

(cool)shite on the tube.

http://www.coolshite.net of in itunes zoeken bij podcasts