poezieplaatjes gezocht..

Kan iemand me helpen aan goede kwaliteit poezieplaatjes.. van die lekker oubollige.. :)

Ik heb al wel gegoogled, maar erg veel goede resultaten komen er niet uit,
en de engelse term weet ik niet zo (heb wel poetrypictures geprobeerd, maar dat was niet zo’n succes… :s)

In Groningen wist ik wel een winkeltje waar ik ze altijd vandaan haalde, maar nu zit ik weer in Enschede… en hier zijn niet echt van dat soort winkeltjes…
ik heb al wel gekeken bij wat van die ‘crea-hobby-winkels’, maar daar hebben ze alleen van die plaatjes voor 3d kaarten… en dat haalt het niet bij de echte ouderwetse poezieplaatjes!

[img:340c274292]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=8739[/img:340c274292]

meer kan ik niet voor je doen… sorry

misschien heb je er wat aan.

check vooral de glitter effecten, jaja, in die tijd wisten ze al wat bling-bling was 8)

Kijk eens op Google:

Hier

dank je wel voor het meedenken, Ik had ook al op google gekeken, alleen heb ik betere kwaliteit nodig..

@QriZ24: het zijn idd dat soort lekkere oubollige plaatjes wat ik zoek, heerlijk die bling-bling van toen! :slight_smile:

Ik ben in amsterdam op zoek geweest en heb ze uiteindelijk in een leuk speelgoedwinkeltje gevonden. Zij hebben veel op voorraad, maar je kan ze ook uit twee boeken bestellen. Prijzen varieren, ik heb eens een euro voor drie velletjes betaald. Goede ouderwetse kwaliteit.

Mechanisch speelgoed
Westerstraat 67
1015 LW Amsterdam
tel 020-6381680
fax 020-4832191

Ik zoek nog grote poezieplaatjes, bij voorkeur rozen, van die dikke.

Geweldig.. als ik in A'dam ben ga ik er zeker eens langs! :D

In Groningen haalde ik ze altijd bij Toy-Toy aan de Folkingestraat, daar hebben ze er ook nog wel aardig wat…

Mijn zus woont daar vlak bij, zal haar eens vragen even te gaan kijken. Of binnenkort zelf maar weer eens naar Groningen. Als je weet wat je wilt kan ik ook voor je naar het winkeltje in Amsterdam gaan.

[quote:ae2d60f72d="smpl8"]Geweldig.. als ik in A'dam ben ga ik er zeker eens langs! :D

In Groningen haalde ik ze altijd bij Toy-Toy aan de Folkingestraat, daar hebben ze er ook nog wel aardig wat…[/quote:ae2d60f72d]

Als je die wilt hebben moet je het even zeggen, ik woon tenslotte in grun :slight_smile: Kan ik ze zo voor je opsturen! (ik zoek altijd een goed excuus om even de Toy Toy binnen te lopen :stuck_out_tongue: )