Poisened!

Hallo allemaal,

Heb de volgende vraag: Heb sinds een tijdje Poisened op mijn mac en nu krijg ik erg veel zoek resultaten maar als je iet wilt downloaden dan gebeurt er bitter weinig…
Terwijl als ik acquisition gebruik ik wel het gewenste resultaat heb.
Zijn er misschien dingen die ik over het hoofd zie?

Bij voorbaat dank,

Antaeus :apple:

Ik heb gelijkaardige bevindingen bij het gebruik van Poisoned. Ik heb Poisoned dan ook van mijn systeem gewist en gebruik sedertdien LimeWire 3.9. LimeWire heeft eenNederlandstalige interface die tenminste toont wat je download en aan welke snelheid.

Geen idee, hier loopt poisened wel lekker zonder dat ik iets aan de instellingen verandert heb.

Ik herken deze ervaring en gebruik daarom naast Poisoned (altijd de nieuwste versie) ook mlMac. Soms werkt Poisoned uitstekend soms mlMac. Waar dat aan ligt? geen flauw idee...

Ik heb ook Poisened draaien, maar ik moet toegeven dat ik liever LimeWire gebruik dan Poisened. LimeWire geeft over het algemeen toch wat meer informatie en overzicht dan Poisened.

Waar kun je mlMac downloaden?

poisened lijkt fraai, maar als je de snelheid met die van de laatste (3.8.6) Limewire Pro vergelijkt, stop je m meteen in de trashcan.

YO (Get Limewire Pro 3.8.6)

je kunt ook acqlite (gratis versie van acquisition) eens proberen. Die doet het erg goed vind ik zelf. (gebruikt limewire servers)

[quote:bf5cc8e0b6="Dirk Petré"]Waar kun je mlMac downloaden?[/quote:bf5cc8e0b6] zoek eens via www.macupdate.com[url]

Hmm.. de nieuwste Poisoned doet het hier goed...

Haal laatste tijd vrij veel via Gnutella binnen :slight_smile:
Mooi snel…

ja..ik heb ook geen enkel probleem met Poisoned onder Panther. Draait als een zonnetje :)

net limewire geinstaleerd en ik moet eerlijk toegeven dat het veeeeele malen beter gaat dan poisened. :D

Mijn voorkeur gaat toch naar Poisened. Ik heb net Limewire ff getest en ik vind het nog steeds traag en lomp progie.... Poisened kick ass hiero!

acquisition.. super. mooie interface en vaak nog snel ook!

Ik gebruik ook poisened en het is inderdaad af en toe een beetje traag, maar als je wacht dan krijg je wel resultaat. Ik vindt limewire een waardeloos programma. Het haalt wel snel de resultaten binnen, maar het is zo verschikkelijk onstabiel en het vreet bij mij alle bandbreedte op.

Ik hou het liever bij poisened.

Ik vind persoonlijk alle P2P clients op de Mac slecht tot waardeloos. Ik gebruik nu al een paar maanden Bearshare op een oude Wintendo doos en moet helaas toegeven dat daar nog geen Mac client aan kan tippen. :-(

[quote:313c88934c]Ik vind persoonlijk alle P2P clients op de Mac slecht tot waardeloos. Ik gebruik nu al een paar maanden Bearshare op een oude Wintendo doos en moet helaas toegeven dat daar nog geen Mac client aan kan tippen.[/quote:313c88934c]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens…
Werk nu al een tijdje met Acquisition en dat werkt wel prettig!
Daarnaast heb je nog XFactor en MlMac!

Op deze site zijn verschillende P2P te downloaden alsook de bespreking ervan !

http://www.zeropaid.com/

ik gebruik ook xfactor, lijkt heel veel op poisened maar toch betere resultaten op de een of andere manier

[quote:8e415a1535="rona222"]Op deze site zijn verschillende P2P te downloaden alsook de bespreking ervan !

http://www.zeropaid.com/[/quote:8e415a1535]

zo’n tar en dan zo’n tweede post. Toch wel passend als je wat van downloaden lijkt te weten. :slight_smile: :wink: En welkom, trouwens.