Poisoned ervaringen

Over het algemeen moet ik zeggen dat Poisened tot nu toe voor mij wel het soepelste appie is gebleken (gebruikte eerst LimeWire, daarna Acquisition). Er komt in elk geval IETS m'n G4 binnendruppelen, het gaan (misschien lijkt dat maar zo) sneller en de MP3's die ik dan heb gedownload, zijn nog van te pruimen kwaliteit. Ik ben eigenlijk wel tevreden om eerlijk te zijn. :)

Ik heb alles gebruikt; van mactella tot limewire tot poison en ik moet zeggen dat ik het niet vind werken. Tsja als je de nieuwste single van Jamai zoekt, oké ga je gang die kun je wel vinden. Maar als je een geraffineerdere smaak hebt, laten we zeggen je zoekt een liedje van Madonna geremixed door Deep Dish of een live-mix van Quiver of John The Dentist...

Dan werkt dit dus niet en ik gebruik het dus niet meer.

Niets is perfect. Maar ik had een paar nummers (oude singletjes die ik niet op cd heb) al maanden in Acquisition staan: er gebeurde niets. Ook Limewire kreeg ze niet te pakken. Met mlMac had ik ze binnen een uur binnen. Met Poisoned zal het ook beter gaan, denk ik. Dus ik zou echt één van die twee proberen als je wat zoekt. De rest is toch maar behelpen.

Wat ik meestal doe is om als er meerder aanbieders van een liedje zijn, er een paar aan te klikken en niet 1. Er is dan altijd wel een die download. Poisened is beter dan acquisition. Doordit progamma werd de internet verbinding erg traar en nu heb ik er geen last van.

Ik vrees dat de belofte dat je met MlMac het zelfde kunt doen als met Kazaa helaas fictie is. De zelfde searches met Kazaa op de PC leveren veeeeel meer resultaten op en de downloads gaan stukken beter. Geen vergelijking dus HELAAS!

Poisoned vind ik HET P2P programma! Werkt echt super! Als je Poisoned opstart moet je eigenlijk wel ff een minuutje wachten zodat Fast Track opstart. (Dit kan je zien in het beginscherm) Zodra dat is gebeurt is er echt van alles te vinden!

Ik had eerst LimeWire Pro, maar die heb ik sinds ik poisoned ken niet meer gebruikt!

Dennis

[quote:1f7940d921="Apollo"]Poisoned RULES!! BIG TME :lol: Limewire legde m'n mac helemaal plat :x [/quote:1f7940d921]

Heb je de nieuwe Limewire als eens geprobeerd…
Eindelijk DL’en zoals we willen, veel vinden, snel en… mijn systeem ondervindt géén nare vertragingen of extreme CPU belastingen meer

Het is weliswaar een beta maar na 4 avonden volop DL’en ben ik in ieder geval dik tevreden
Poisoned, Aquisition, mlmac, iSwipe etc gaat bij mij de kliko in
Limewire vind je hier
http://www.macupdate.com/info.php/id/6474

Groet
Marijn

Volgens mij staan ergens op een centrale server geregistreerd waar welke bestanden staan. Als je erop klikt, probeert Poisoned dat bestand te laden. Maar als die server uitstaat, moet je wachten tot die weer aan staat. Of als er een paar bronnen zijn, die bezet zijn, dan zul je ook moeten wachten. Ik veronderstel dat dat zo gaat. Overigens gebruik ik meestal LimeWire en die reageert precies hetzelfde. Veel bestanden werken 's nachts wel (volgens mij omdat in de VS dan veel servers worden ingeschakeld). Het valt me op dat LimeWire voornamelijk Mac-bestanden vindt, ook als ik LimeWire op een Windows-pc.

Dat mlMac ken ik niet. Ik zal dat eens opzoeken en proberen.

ik draai al enkele weken Poisoned en Acquisition naast elkaar en ik moet zeggen dat ik met Acquisition meer vind, en ook meer kan downloaden.

Bovendien heeft Acquisition een sorteervenster bovenaan staan waar alles op album en artiest etc komt te staan… erg handig.

De nieuwe LimeWire 3.5.[b:27e833a5b1]8[/b:27e833a5b1] vind ik prachtig. Soms zijn de dwnl-snelheden slakkerig...