Hallo mensen, ik ben nieuw en heb gelijk een vraag! Heeft er iemand ervaring met het programma poisoned? Ik heb illustrator 10 van iemand gekregen maar moet nu ergens een serienummer vandaan halen, ik kreeg een tip dat dit goed met poisoned kan. Ik heb et geinstalleerd en krijg ook wel een soort download lijsten te zien maar alles blijft op nothing staan. Wie ook wie kan mij helpen? groet nancy
Poisoned is een peer-to-peer programma waarmee je onder andere sofware kan downloaden. Echter, dit is niet legaal. Je download de software zonder er geld voor te betalen. Hetzelfde geldt voor mp3's Daarom zul je op dit forum ook geen gericht antwoord krijgen op deze vraag, puur omdat het illegaal is.
Maar ik merk ook dat het gebruik van deze software zó is ingeburgerd dat veel mensen niet beseffen dat ze illegaal bezig zijn. Ik merkte dit vooral op mijn vorige opleiding. Mensen die net een Mac kochten en er niet veel verstand van hadden dachten dat dit de gangbare manier was om aan software te komen.
Dus Nancy, ik raad je aan om eens te kijken op de pagina van Adobe en daar te kijken hoeveel een pakket als illustrator kost.
Het is zeer zeker niet goedkoop, zeker niet in pakketvorm.
[quote:700e2a53e6="kers"]Ik heb het geinstalleerd en krijg ook wel een soort download lijsten te zien maar alles blijft op nothing staan. Wie ook wie kan mij helpen? groet nancy[/quote:700e2a53e6]
Er vanuit gaande dat je alleen je zelf gemaakte Word dokumenten en vakantiefoto’s wilt delen met anderen: lees de handleiding van Poisoned eens, daar staat het vast in.
poisonedproject heeft ook een eigen forum
Ja ja ja, ik weet het, ik moet netjes naar de winkel om het adobe pakketje te kopen, maar ik ben nu net op het punt dat ik een marcromediapakketje kan kopen! Adobe staat nog op m'n lijstje en komt zeker binnenkort aan de beurt maar ik heb het wel nu even nodig.
Ik ga het nog even proberen…
weet iemand hoe je de zoekresultaten weer weg kunt halen uit je drawer bij poisoned?
opnieuw opstarten geloof ik gewoon
[quote:e9e1f643a0="Diable"]weet iemand hoe je de zoekresultaten weer weg kunt halen uit je drawer bij poisoned?[/quote:e9e1f643a0]
klik er 1 of meer aan zodat ie blauw wordt, en dan op backspace drukken.
vaak kunnen antwoorden volgens mij beter in persoonlijke berichten.
ah, mijn dank is groot, dit scheelt een enorme rommel :)