Pop-up in site werkt niet!

Als je op de site www.nu-niet-meer-online.nl klikt is het de bedoeling dat je site opent in een pop-up. In Safari geen probleem werkt als een trein, maar in IE op Mac werkt het dus niet! Het knopje dat voor de pop-up zorgt is een Flash MX component die ik heb gedownload, en die altijd goed werkt... nu dus niet. Is er iemand die een fault proof scriptje heeft (html of Flash maakt niet uit). Zou me heel erg helpen!

Alvast bedankt!

Kun je toevallig een naam voor het nieuwe venster aangeven?

Als dat zo is, moet je even alle spaties uit die naam halen, en het nogmaals proberen (zorg ervoor dat je de cache leegt van de browser als je de pagina daarna opnieuw laadt…), want bij mij blijven flash-bestanden vaak nog lang in de cache hangen…

PS: welk component is het eigenlijk, misschien dat ik er dan iets meer over kan vinden? :)

De te "pop-uppen" pagina is nu-niet-meer-online-dus.nl/site.html . De component is [url=http://www.flashkit.com/movies/Components/Easy_Pop-Phil_She-7036/index.php]deze[/url].

Wat heb je bij 'Window Name' ingevuld?

Aha... :oops: ik heb daar Off Line ingevuld, terwijl er onder het invul vlak "Do not use spaces" staat.

Eens kijken of dat werkt, of wat is eigenlijk de bedoeling om daar in te vullen?

Alvast super bedankt voor de snelle tip!

Hij doet ut!!!

Bizar dat het dan wel in Safari werkt joh!
Nou nog even op Windows testen, maar so far so very good!

Thanks a bunch!

You're welcome! :)

Nu zal hij het in IE voor windows hoogstwaarschijnlijk ook doen.

Ik heb een keer echt uren (niet overdreven) lopen zoeken naar een stukje foute code, omdat popups het niet deden in IE, maar wel in Safari, FireFox etc. Ik vergeet nu dus nooit meer waar ik moet zoeken als ik zo’n probleem tegenkom :slight_smile:

In de categorie: "Twee weten meer dan één" & "Een gewaarschuwd mensch telt voor twee", nooit meer vergeten de pop-up code goed door te lezen!

Muchos gracias, en ook jij een fijne nacht, ik nu in elk geval wel! :lol: