Popcorn instellingen voor DVD backup

Al een tijdje gebruikte ik Handbrake om van mijn dvd's een backup te maken naar mijn ext. HD. De laatste tijd wil het programma of gewoon niet stoppen of hij houdt er halverwege gewoon mee op zonder het karweitje af te maken. Daarom ben ik nu maar eventjes overgestapt naar Popcorn om het daarmee eens een keer te proberen. Maar nu heb ik al verschillende keren geprobeerd om een goed instellingen te vinden voor een goede kwaliteit en een uiteindelijk bestand van ongeveer 2GB. Maar tot nu toe nog geen perfecte instelling gevonden.

Weet er iemand misschien voor Popcorn 2 goede instellingen om van mijn dvd’s een backup te maken met [b:c7beb2bb83]goede kwaliteit[/b:c7beb2bb83] en een uiteindelijke [b:c7beb2bb83]bestands grootte van ongeveer 2GB[/b:c7beb2bb83].

Ik hoef de films niet op iPod te bekijken. Ze zijn gewoon bedoelt voor backup en om later in dezelfde kwaliteit terug te kijken. Het beeldformaat wil ik houden op 16:9 met een breedte van 740 pixels.

Waarom sleep je dan niet gewoon?

[quote:45bdf263fb="Turbanus"]Waarom sleep je dan niet gewoon?[/quote:45bdf263fb] ...omdat ik ze niet als een DVD backup wil hebben, maar als een MP4 of iets dergelijks. :)

Dat gaat volgens mij niet in popcorn daar voor moet je toast hebben.

[quote:0286ae810b="appletjesfris"]Dat gaat volgens mij niet in popcorn daar voor moet je toast hebben.[/quote:0286ae810b] ... dat kan wel, want ik heb het al gedaan, maar ik kan maar geen perfecte instellingen vinden...