Post hier je vragen/opmerkingen over je eigen account

Een nieuw forum, dus zal e.e.a. niet altijd gelijk duidelijk zijn. Vandaar dit topic.

Lukt het niet je wachtwoord te resetten? Wil je je schermnaam aangepast hebben? Wil je een andere avatar, maar dit lukt je op de een of andere manier niet? Wil je je account laten opheffen? Vraag dat dan in dit topic. Een moderator zal dan proberen dit zo snel als mogelijk in orde te maken voor je.

Let op: in sommige gevallen kan door een moderator gevraagd worden om een PB’tje (privébericht) ter bevestiging te sturen. Klik hiervoor op de avatar van één van de moderators en daarna op de Privébericht button bovenaan.

Oh, hier dus… ?

.

Graag mijn e-mailadres aanpassen! Het huidige adres wil ik namelijk binnenkort opheffen. PB’tje sturen?

PB naar een mod of hier posten.

In het geval van een e-mail wijziging liever via een PB. Dan voorkom je dat je mailadres bij mogelijke spam-bots terechtkomt, met alle nare gevolgen van dien.

Yes, ik heb een PB gestuurd naar je, Night :slight_smile:

Is de PB aangekomen?

Uhm even voor de goede orde, ik heb inmiddels het @kolabnow account verwijderd; die bestaat dus in het geheel niet meer.

Graag wijzigen naar @posteo.net … alles vóór het @ is hetzelfde.

Was kort erop al aangepast.

Kun je mijn profielfoto verwijderen van dit account?

Alvast bedankt.

Shmoo gaat incognito?

Moet je er ook nog iets anders voor in de plaats, @Shmoo?

Of gaat hij Leendert achterna?

Hahaha, welnee, hij gaat fulltime naar MacFreak ?

<p class="cite">Shmoo op 4 augustus 2019 om 19:29</p> Kun je mijn profielfoto verwijderen van dit account?

Waarom is het zo moeilijk om gewoon te doen wat er gevraagd wordt?

Nou nou, rustig… ik stelde je daar een vraag over, omdat ik geen zin heb om dingen twee keer aan te passen… Dus ook voor jou geldt: is het zo moeilijk om even antwoord te geven op de vraag?

Ik wil dat mijn account en gehele post historie word verwijderd.

Dat eerste kan, dat tweede niet. Wel zullen je posts geanonimiseerd worden.

Betwijfel of jullie met slechts anonimiseren voldoen aan de GDPR wetgeving, inhoud van de posts zijn wellicht ook herleidbaar naar de persoon die een verzoek tot verwijderen doet.

Een andere Usain?

Dat zou zo zijn als daar privacy-gevoelige info in zou staan. Niemand op het forum is over het algemeen zo ‘slim’ om zijn persoonlijke gegevens (naam, adres, telefoonnummer, mailadres) publiekelijk te presenteren.