"post-its" op bureaublad (opgelost!)

hey, als ik me niet vergis kon je vroeger in mac os 7 of 8 denk ik :? een functie waarmee je zo'n klein gekleurd kadertje kon openen om een kattebelletje in te hangen, dit bleef op het bureaublad hangen, ook bij een herstart en ging weg wanneer je het sloot, kan iemand me helpenof dat nu ook nog bestaat (ik wil zo'n venstertje dat zich op het bureaublad zet, niet in dock) dank bij voorbaat Patrick

ik je programma map staat stickies. dat moet je starten.

stickies zit in OSX application map!

dank u fantsastisch men dag kan niet meer stuk! ;)

En zie je door de bomen het bos niet meer dan kan je overschakelen op shareware Omni Outliner, een betere variant van de plaknotities.

[quote:14ffb79188="Ipatrick"]dank u fantsastisch men dag kan niet meer stuk! ;)[/quote:14ffb79188] is het niet vervelend zoveel venstertjes??? nou, ik heb gemiddeld 20 notities... en 20 venstertjes op mijn bureaublad lijkt me :?

Daarom gebruik ik myNotes van Mammoet Software

khad u programma al gezien (en vond de herinnering aan dit beter), maar soms hebt ge zo van die zaken die ge absoluut niet moogt vergeten en dat is dat heel handig dat er daar zo'n schreewerig venster uw aandacht vraagt

[quote:88710018c3="Jello"][quote:88710018c3="Ipatrick"]dank u fantsastisch men dag kan niet meer stuk! ;)[/quote:88710018c3] is het niet vervelend zoveel venstertjes??? nou, ik heb gemiddeld 20 notities... en 20 venstertjes op mijn bureaublad lijkt me :?

Daarom gebruik ik myNotes van Mammoet Software[/quote:88710018c3]

Je kunt de stickies ook heel klein maken door op de balk van een stickie te dubbelklikken, blijft alleen het balkje over met de eertste regel tekst daarop.
Bovendien kun je stickies als floating window instellen wat ik handig vind. (kun je niet met MyNotes)

[quote:0b382e12b1="arnout"] Bovendien kun je stickies als floating window instellen wat ik handig vind. (kun je niet met MyNotes)[/quote:0b382e12b1] is maar een woord....

[quote:5e770de7b9="Jello"][quote:5e770de7b9="arnout"] Bovendien kun je stickies als floating window instellen wat ik handig vind. (kun je niet met MyNotes)[/quote:5e770de7b9] is maar een woord....[/quote:5e770de7b9]

huh?