Postbank internetsparen

Ik gebruik mijnpostbank.nl al een hele tijd met safari icm MAC OS 10.3.9 en het ging tot nu toe altijd goed. Maar sinds kort gebeurd er iets vreemd met de menubesturing bij het onderdeel internetsparen. Elke keer al ik op een van de opties klik (inleggen, opnemen etc) dan kom ik bij de inlogpagina. Kan ik weer mijn naam en wachtwoord intikken. Het rare is dat de menubesturing (wat een java app is ) wel werkt bij de andere afdelingen (bijv. rekeningoverzicht). Het is echt heel erg vervelend want ik kan dus niet bij mijn geld! Bel je op: 'wij ondersteunen apple gebruikers niet'. Het is te zot voor woorden.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??

Groet, Benoize

Probeer eerst te zoeken voordat je een topic aanmaakt [url=http://forum.macosx.nl/search.php?search_keywords=mijnpostbank&search_terms=all&search_author=&search_forum=-1&search_time=0&search_fields=all&search_cat=-1&sort_by=0&sort_dir=DESC&show_results=topics&return_chars=200]hier zijn al een aantal topics over[/url]

Welkom nieuw lid! :wink:

Ik heb het zelfde werk met OS 10.3.9.

:finderoud:

Lees even [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=9347]de etiquette[/url] en [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=45562]hoe de zoekfunctie te gebruiken[/url] altijd handig ook voor de leden die hier al langer zijn. Ook welkom trouwens.