postbank met Tiger 4.1???

weet iemand reeds of met de Postbank nu te werken is in Safari met 10.4.1???

dat postbank item is al zeker honderd keer gepost gelieve de zoek functie te gebruiken ;-)

[quote:70b91f0613="basiel"]dat postbank item is al zeker honderd keer gepost gelieve de zoek functie te gebruiken ;-)[/quote:70b91f0613]

Dat is sterk, want 10.4.1 is vandaag pas verschenen. :slight_smile:

Maar om de vraag te beantwoorden: nee, Postbank werkt ook na de nieuwste update niet met Safari.

[quote:25ad795fe7="basiel"]dat postbank item is al zeker honderd keer gepost gelieve de zoek functie te gebruiken ;-)[/quote:25ad795fe7]

rustig lezen is een schone zaak.
maar doe maar uit de doeken hoe het wel moet!

idd werkt nog steeds niet!! Ook niet met 10.4.1

Waarom sturen jullie niet een boze brief naar Postbank in plaats dan alleen zeiken en niks ondernemen? :P

of een bank die wel werkt rabobank is veel beter dan postbank :P

[quote:720eca324b="ivan.roos"]Waarom sturen jullie niet een boze brief naar Postbank in plaats dan alleen zeiken en niks ondernemen? :P[/quote:720eca324b]

Hier wordt niet gezeken, alleen geconstateerd.

ABN-Amro heeft ook altijd gewerkt...

[quote:4e27b73f93="Esquare"][quote:4e27b73f93="ivan.roos"]Waarom sturen jullie niet een boze brief naar Postbank in plaats dan alleen zeiken en niks ondernemen? :P[/quote:4e27b73f93]

Hier wordt niet gezeken, alleen geconstateerd.[/quote:4e27b73f93]

Er zijn al MILJOENEN topics over hetzelfde probleem geopend… :wink:

Laten we het zo stellen, als je het pratend hebt gekregen op 10.4.1 met camino dan werkt dat gewoon nog steeds op 10.4.1 :P

[quote:dd1608784d="ivan.roos"]Er zijn al MILJOENEN topics over hetzelfde probleem geopend... :wink:[/quote:dd1608784d]

Dan maakt eentje meer ook niet uit. :x

Nogmaals: de oorspronkelijke vraag die in dit draadje aan de orde werd gesteld was heel eenvoudig “Werkt de Postbank onder 10.4.1 (nu eindelijk) wel?”. Dat is nooit eerder aan de orde geweest, want 10.4.1 is nog geen 24 uur uit.

Waarom daar altijd een hele sloot opmerkingen over zoekfunctie, miljoenen keren en andere banken bij moet, is mij een raadsel. Als je niks zinnigs te zeggen hebt: :sealed:

Ik heb netscape 7.0.2 een postbank-ikoontje gegeven en 'Postbank' genoemd , de postbank inlogpagina als homepage ingesteld, alle onzin verborgen, en tadaa: een standalone postbank.app in m'n dock

werkt op 10.4.1

als ik op de postbank moet wachten ben ik zo failliet!

[quote:395bed00a8="ivan.roos"]Waarom sturen jullie niet een boze brief naar Postbank in plaats dan alleen zeiken en niks ondernemen? :P[/quote:395bed00a8] de echte Applefan is erg fijngevoelig, blijkt, waarom lees deze topic dan als je iemand vind zeiken, of is dit een wijze van afreageren en frustratie!

[quote:476cdaac63="macfag"]Ik heb netscape 7.0.2 een postbank-ikoontje gegeven en 'Postbank' genoemd , de postbank inlogpagina als homepage ingesteld, alle onzin verborgen, en tadaa: een standalone postbank.app in m'n dock

werkt op 10.4.1

als ik op de postbank moet wachten ben ik zo failliet![/quote:476cdaac63]

Dank je, hier heb je tenminste wat aan
zeker een echte Apple liefhebber.

Goed gedaan Macfag. Ik heb dat ook een tijd gedaan met Camino (zonder icoon dan wel). Eigenlijk heel simpel, een browser die je verder toch niet gebruikt met Mijn Postbank laten opstarten en je bent sneller dan ooit. De Postbank meldt komende nacht weer te gaan werken aan MPB,nl (hun eigen afkorting). Ik denk niet dat ze dat voor ons doen, maar wie weet doen ze per ongeluk iets dat ons Maccers ook helpt.

vanmorgen postbank gebeld en ze melden dat er zeer binnenkort toch te werken zal zijn met 10.4. blijven hopen.

Heeft dat mailtje wat ik gestuurd heb misschien toch zin gehad.

(Deze opmerking geldt voor iedereen die dat gedaan heeft. ;))

En ik blijf er bij, het komt doordat de postbank iets niet goed heeft in de Crypto Java Applet.