Postbank werkt weer onder Safari

Bij toeval ontdekt maar de postbank.nl werkt weer met Safari, dus als je iets moet overmaken doe het snel voordat ze het doorkrijgen bij de Postbank. :mrgreen:

op mijn systeem 10.4.1 werkt het niet

Hier werkt het ook! (iBook, 10.4.1) Goed nieuws!

Dirk Jan

Hier ook 10.4.1

Lang niet alles werkt goed (Effectenordening bijvoorbeeld niet). Dus hou die andere browsers er maar gewoon bij. :)

top hier werkt hij ook weer, nu maar kijken hoe lang dat duurt.

ik blijf lekker met camino en die plug-in werken. dat werkt tenminste, ook al safari weer eens niet werkt na een week wel werken. pas als safari het echt goed doet en het ook blijft doen kom ik wel weer met safari op mijnpostbank.nl

Lekker overgestapt op ABN, Postbank is voor mij net zo verouderd als Windows :D!

Bij mij werkt het onderdeel beveiliging niet handig als je je tan codes permobiel ontvangt maar een nieuw nummer hebt ;)

[quote:80e288d484="luukwagon"]Bij mij werkt het onderdeel beveiliging niet handig als je je tan codes permobiel ontvangt maar een nieuw nummer hebt ;)[/quote:80e288d484]

volgens mij kun je gewoon ergens op zo’n link klikken als je een ander mobiel nummer hebt. dan moet je enkel je nieuwe nummer bevestigen.

Hier werkt het ook weer prima met safari in 10.4.1.

Ik kreeg wel een nieuw beveiligings-certificaat, dus msisschien dat het daar mee te maken heeft. Ik had in ieder geval niets aan mijn mac gewijzigd in de tussentijd.

Wat een grap, ik kreeg vandaag net een reactie van de Postbank op een klacht die ik had ingediend waarin ze me adviseren gebruik te maken van Opera. Waarschijnlijk weten ze daar echt niet hoe de wereld in elkaar zit.

Dani :apple:

De posbank maakt het wel erg bond zeg... :x

Geld overmaken van je lopende rekening naar een spaarrekening kan alleen op werkdagen… :?
Dat is toch een lachertje eerste klas zeg… :cry:

Alsof m’n overschrijving op werkdagen wel door kaboutertjes gecontroleerd wordt…
Ach, misschien moet ik socialer zijn en die postbankserver z’n vrij weekend gunnen. Hij heeft het immers al zo druk. Per slot van rekening overtuig ik Sacha er ook altijd van dat onze stofzuiger echt aan een vrij weekendje toe is 8) en heb ik vreselijk medelijden met ons koffiezetapparaat…

Of zit het anders en is het toch een verkapte zakkenvulactie van de kleine puntmutsmannetjes…
:money: :innocent: :money:

:sotp: