Postbanknl: van giro naar spaar en omgekeerd werkt niet meer

Wat blijkt? Na de 'vernieuwing' is er een probleem met Safari wanneer je een overschrijving wilt maken van je giro- naar je spaarrekening en omgekeerd. Je krijgt steeds terug dat je een gironummer moet invullen. Dat werkt dus niet meer.

Onder, jawel, Windows natuurlijk nog wel…

Altijd weer die postbank… :frowning:

Daar kwam ik gisteren ook achter, weer eens balen :x

Download FireFox eens, en zet in de prefs. block pop-up vensters eens uit.

[quote:67597d1d3b="Sg. Alpha"]Download FireFox eens, en zet in de prefs. block pop-up vensters eens uit.[/quote:67597d1d3b]

Waarschijnlijk heb je dan ook deze nodig: http://sourceforge.net/projects/javaplugin/

Postbank lust standaard geen FireFox, hangt met de ID van de browser samen, maar zal de java plug in eens installeren...

Of jebruikt gewoon Netscape 7.02. Werkt prima.

Noch Netscape noch FireFox met de java plug in lossen het probleem van de SPAARrekening overschrijvingen op! Helaas... :-( :x

toch maar ABN INTERNETBANKIEREN... was het enige waar ik goede ervaring mee heb op de mac en met Safari! :) Echt vreemd dat de postbank de kleine groep gebruikers van MAC niet universeel wil ondersteunen. Jammer van die service...

Het lukt wel als je naar raadpleeg rekening gaat en dan spaarrekening aanklikt en daar staat een link om bij over te schrijven van giro naar spaar vv Moet lukken

Nope

ABN? Het gaat hier toch over de Postbank. Je verandert toch niet van Bank omdat de Postbank iets niet in orde heeft?

jammer maar bij mij in safari lukt het wel allemaal.

>jammer maar bij mij in safari lukt het wel allema

Laatste versie 10.3.8, Safari en postbank.nl? Probeer maar eens van je spaarrekening=plusrekening naar je girorekening over te maken: gaat dus echt NIET…

[quote:527f9aa6f0="Macteach"]Noch Netscape noch FireFox met de java plug in lossen het probleem van de SPAARrekening overschrijvingen op! Helaas... :-( :x[/quote:527f9aa6f0]

Moet je wel de oude versie van Netscape versie 7.02 gebruiken. Alleen deze werkt alle nieuwere versies werken echt niet.

Het is andere draadjes al gezegd, maar hier dan nog maar een keer. Je moet zoals hierboven al gezeg naar de spaarrekening gaan en daar de opdracht invoeren. Maar net als bij de gewone- en internetspaarrekening zul je eerst een foutmelding krijgen of een ander venster. Gewoon nog een keer invoeren en het werkt. Om snel te werken kun je het beste eerst een fake-opdracht invoeren (niets invullen of alleen één veld en op 'opslaan' klikken). Na de foutmelding pas de hele opdracht invoeren. Het is volgens mij een Java-kwestie. Of deze janboel aan de Postbank ligt of aan Apple laat ik maar in het midden.

Zelfs dat hoeft bij mij niet alles werkt goed als je via de spaarrekening overboekt Geen enkel probleem

Gisteren weer even wat financiële administratie gedaan en met Camino 0.82 + Java Embedding Plugin werkt overschrijven van Kaptiaalrekening naar Giro vlekkeloos.

Postbank heeft postbank.nl ook vernieuwd en je kunt nu in het overschrijfscherm bovenaan eerst aangeven wat voor soort overschrijving je wilt doen. Staat standaard op ‘naar andere giro-/bankrekening’, maar je kunt ook kiezen voor ‘van/naar girospaarrekening’. Soms duurt t dan ff voor het scherm refresht, maar daarna loopt alles als vanzelf.

Nee vreemd bij mij werkt het ook niet meer!

Maaruh heeft denk ik meer temaken met dat het geld van mijn spaarrekeningen het afgelopen jaar vet geplunderd zijn door ene Urbin. Die zijn gaten probeerde te dichten.

GVD ik schijt nog steeds op die Euro.

Alles werkt prima op mijnpostbank… Helaas. :x

[quote:18be7689a8="Urbin"]ik schijt nog steeds op die Euro. [/quote:18be7689a8]

Ik niet. Ik schijt op de horeca, die de euro als aanleiding heeft aangegrepen om de prijzen te verdubbelen. En op opdrachtgevens die 9 cent voor het gemak maar afronden op 4 eurocent. Voor de rest merk ik er eerlijk gezegd geen ene fluit van.

het is nog erger met de postbank. De eerste keer dat je iets probeert over te schrijven nadat je hebt ingelogd krijg je standaard de melding dat 'er iets mis is gegaan'. Als je het daarna weer probeert lukt het wel.

Wat niet lukt is overschrijven naar een beleggingsrekening. Dit probleem lijkt op dat van de spaarrekening, alleen hiervoor heb ik geen work around gevonden anders dan teruggaan naar Netscape 7.02.

Ik heb de postbank maar eens gemailed, wat je dan voor onzin terugkrijgt is met geen pen te beschrijven. Je moet maar bellen tegen 10 cent per minuut. Overigens zeggen ze nu wel dat ze [b:caec2a526b]alleen[/b:caec2a526b] 10.3.4 en Safari 1.2 met Sun Java 1.4.2 ondersteunen.

Het is altijd wat met die club