Er is een nieuwe Postcode loterij reclame op tv. Moet je maar eens opletten op tv. Het begin deed me erg denken aan... de iPhone 3G reclame. Ik dacht even: sinds wanneer zend Apple op de Nederlandse tv uit?
Ja; met dat kistje inderdaad.
Maargoed; %$&#* de Postcodeloterij.
Ja, inderdaad. Ik moest er ook meteen aan denken. Zowel dat kistje als het dragen van het kistje naar buiten, leek erg afgekeken van de commercial van de iPhone 3G.
Denk dat het handig is om even een link in de beginpost te zetten naar het filmpje op YouTube bijv.
Voor de rest lijkt het er veel op.
Ik ken hem niet heeft iemand een linkje?
ik was aan het vooruitspoelen in een reclameblok en zag in een wenk een rode truck voorbijrijden. Ik meteen stoppen om de "wat ik dacht" nieuwe coca cola kerst reclame te kijken, blijkt het die idiote postcode reclame te zijn.. domper
Na een goed bekeken te hebben is het idd net als de iphone reclame, haha
Nou hup mik dat ding even online zodat we allemaal kunnen schelden. :)
[quote:c6f80a5744="McHank"]ik was aan het vooruitspoelen in een reclameblok en zag in een wenk een rode truck voorbijrijden. Ik meteen stoppen om de "wat ik dacht" nieuwe coca cola kerst reclame te kijken, blijkt het die idiote postcode reclame te zijn.. domper[/quote:c6f80a5744]Ooh, die! Daar zal intussen wel een jurist van The CCC mee bezig zijn, ja. En weet je wat? Ik hoop dat die diabetesdrank wint.
Omdat jullie zo lui zijn hier het
[b:c9d2dbb25b]Filmpje:[/b:c9d2dbb25b]
http://www.postcodeloterij.nl/Kanjers.htm
scheld maar los zou ik zeggen
ja, ik dacht al toen ik hem zag, he dat is de iPhone 3G reclame! maar dan kom je bedrogen uit :|
Zelfs hier op de Belgische tv is ie.
Tja, een geldwagen met knal groot en verlicht het bedrag erop! Dan heb je die beveiliging wel nodig van die volg auto's. Niet echt een top promo!!!
Mhwa het is dan wel hetzelfde maar het past in het algemeen van de reclame. 27,3 miljoen beveilig je inderdaad eerder zo dan dat je een iPhone zo zal beveiligen. Doet me niets, grappige reclame.
Willen en niet kunnen.
[quote:baa006883b="Steff"]Mhwa het is dan wel hetzelfde maar het past in het algemeen van de reclame. 27,3 miljoen beveilig je inderdaad eerder zo dan dat je een iPhone zo zal beveiligen. Doet me niets, grappige reclame.[/quote:baa006883b]
27,9, wel alert blijven he
Dat bedrag aan de buitenkant van de wagen zetten is wel erg slim, net als die blauwe busjes die je altijd buiten ziet rijden met de tekst 'WAARDETRANSPORT'. Hoe meer mensen weten dat er geld inzit, hoe minder mensen het zullen proberen te jatten zullen ze wel denken.