Power Mac G4/533 (DP) overnemen

Ik neem een Power Mac G4/533 (DP) over voor 200 euro. De config is:

533Mhz G4 processor
1,25 Gigabyte RAM
30+40GB harddisks
Geforce 2MX 32MB
Cd brander.

Is dit een goede deel, is de grafische kaart nog te upgraden en moet ik nog ergens opletten?
Hij gaat alleen gebruikt worden als extra Mac. Internetten, lichte servertaken(Multi media) en downloaden.

voor 200 euro is het een mooi systeem.

Je kunt upgrade kaarten kopen.
Let op het geheugen. Laat hem maar es flink rekenen.

Grafische kaart kun je vervangen door een snellere als je spellen speelt. voor het normale werk is het voldoende.

Prima prijsje hoor zeker met zoveel ram en voor wat je er mee wilt is die 2 MX meer dan genoeg. Je kunt je poen beter aan een DVD brander uitgeven imo. Wil je perse de videokaart upgraden kijk dan 's hier: http://eshop.macsales.com/Item_XLR8YourMac.cfm?ID=7292&Item=APL630ATI96G4

Ondersteunt core image/video

Da's een werelddeal man! Zoveel Mac voor dat geld. Daar koop je meestal net een iMac G3 van 400 Mhz (┬▒) van :D

De videokaart is idd goed te upgraden en hardeschijven tzt ook. Zelfs het geheugen kan je nog opkrikken naar 1,5 GB

Misschien is deze site wel handig voor je.

DOEN!

Inderdaad! Een DP G4! :D

Double Penetration G4 ?

:stuck_out_tongue:

In ieder geval zeker doen, zijn pracht machines.

Een heel goede koop. Je hebt zelfs geen upgrade kaart nodig als je je Mac voor internet, IITunes en eenvoudige tekstverwerking zou gebruiken. Ik gebruik mijn oude G3 beige met G4 533 upgrade nog steeds minstens evenveel als mijn G5!. En bedenk dat die G5 Dual 533 toch nog een stuk sneller is.