PowerBook 1000MhZ S-Drive 15" is nog niet binnen of...

er verschijnt een 17" versie. gelukkig is mijn leverancier wel zo aardig de machine voor de gereduceerde prijs aan te bieden. ik kan me echter herinneren dat dat een paar jaar geleden niet zo ging. toen wist je heel snel dat er 'uitlopende' modellen waren, die ook voor de nieuwere machine kwam al aardig goedkoper aangeboden werden. wat dat betreft hebben er dus veel, heel veel, want ik wacht nu al 6 weken, een heel slechte dag beleefd afgelopen dinsdag bij de keynote. :oops:

De nieuwe Powerbook 17" is bijna even duur als de 667DVI een half jaar geleden, de 15" met Superdrive is nu net zo duur als een 867MhZ van 4 maanden geleden. :shock:

beammeup
(die aan z’n 7e PowerBook gaat beginnen!)

Wel balen ja, maar troost je met de gedachte dat daar nog nergens reviews etc. van te lezen zijn, van die nieuwe, dus het is maar even af te wachten hoe ze zijn.

Je zevende powerbook…WOW!

tja, je draagt Apple een warm hart toe of niet... :roll:

[quote:2e0eace25c="beammeup"]....... [color=darkred:2e0eace25c]De nieuwe Powerbook 17" is bijna even duur als de 667DVI een half jaar geleden[/color:2e0eace25c], ....................... beammeup (die aan z'n 7e PowerBook gaat beginnen!)[/quote:2e0eace25c]

:evil: :twisted: :evil: :twisted:

De enige troost de 17 inch wordt wel heel groot om mee te nemen. :?