Powerbook, 3 mnd oud, MORSDOOD!!!!!!

Dag mensen,

Ik dacht met mijn PB een goede koop te hebben gedaan. Was er tot op heden dan ook zeer tevreden over, tot net…
Ik open de PB, er gebeurt niks. Voeding erin, nog een keer open, weer niks. Ik heb hem normaal altijd op de sleep-stand staan. Aan-uit knop, geen effect. What de hell is going on here???
Iemand? HELP!!!

ff wat meer info, wat heb je al geprobeerd? - aan/uitknop ingedrukt houden (ongev. 10 sec.) ff wachten en weer aanzetten - aanzetten terwijl je shift ingedrukt houdt (safe mode) - appeltje, alt, p, r ingedrukt houden en pb aanzetten etc. etc.

Al bij de verkoper langs geweest?

Harde schijf ook in sluimerstand staan? Dat had ik bij mijn vorige iMac G4.. Toen had ie het af en toe ook dat ie geen kik gaf... Door de aan/uit knop ingedrukt te houden de iMac uit en weer aan gezet. Toen bij systeemvoorkeuren harde schijf op sluimer uitgeschakeld en toen nooit geen problemen meer gehad

Aan/uit-knop idd even lang indrukken. Ik heb het met mijn PB ook wel eens gehad: in de slaapstand en bij openen deksel 0,0 respons. Geforceerde shutdown en herstart is dan het enige dat helpt. Probleem duikt een enkele keer op, maar sinds Tiger vrijwel nooit meer. Lukt het zo niet, dan vrees ik dat je gebruik moet gaan maken van je garantie... Succes!

Is de accu soms leeg? In dat geval kan het even duren voordat 'ie weer opnieuw aanspringt. Schijnbaar moet de accu dan eerst een bepaalde lading hebben voordat de PowerBook zelf kan starten.

Doettie het weer?

[quote:0a46cabbcb="Dick de Roos"]Doettie het weer?[/quote:0a46cabbcb]

Ook de gebruiker komt niet uit de slaapstand! :slight_smile:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=52982&highlight=

had het zelfde na de bekende 3 maanden, moesten nieuwe ram modules in daarna weer prima.
schijnt wel eens te gebeuren.

Ontzettend bedankt voor al jullie reacties. Na ongeveer 10 seconden de aan/uit knop te hebben ingedrukt kwam mijn PB weer tot leven! Vreemd waarom de PB zomaar vanzelf op dood gaat. Nogmaals erg bedankt allemaal. Ik ga weer lekker maccen.... :D :D :D