Powerbook dicht?

Kan ik mijn Powerbook 12'' dichtklappen en er nog steeds mee werken wanneer deze op mijn Compaq monitor is aangesloten? Zo ja, hoe? Bij voorbaat dank! :D

Met muis bewegen of toets aanslaan, werkt dat? of wordt hij dan wakker en gaat hij weer gelijk in slaap?

Ja hoor, geen enkel probleem. Je hoeft de PowerBook niet eens open te klappen om dat voor elkaar te krijgen. Prik er een externe monitor aan en sluit een toetsenbord en muis aan en je kunt aan de slag.

Ja hoor, dat moet kunnen. Hoe? [url=http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=88064]Lees hier maar[/url]. handig he, die support pagina's van Apple? :P

Hartelijk dank voor de snelle reacties! :D

[quote:f6d62e317a="Fokker3"]handig he, die support pagina's van Apple? :P[/quote:f6d62e317a]

handleiding is zelfs nog makkelijker!! :):):stuck_out_tongue:

Niet de nieuwe gebruikers pesten he mensen!!

Het is niet omdat je op dit forum een nieuwe gebruiker bent dat je daarom ook een kersverse Apple gebruiker bent. Beter zou zijn: nieuw lid, jong lid, ouder lid, oud lid, versleten lid... :D

[quote:d25a78010d="dreamlab"]Niet de nieuwe gebruikers pesten he mensen!![/quote:d25a78010d] Daarom hadden zowel HS-L als ikzelf er een vette knipoog aan toegevoegd...Nee, pesten doen "wij" toch niet??

LOL, ik snap het wel hoor, ff geinen is fun! Maar die "verse" gebruikers moeten wel ff wennen aan hoe dit forum werkt toch! Misschien een "help" functie voor nieuwe gebruikers toevoegen aan de site! Met tutorials waarbij ze via Quicktime filmpjes op basis principes worden gewezen! En dan nog een gratis helpdesk...........................laat maar, ff pesten helpt toch het best!!!

Anyway, zoekfunctie gebruiken en lezen rookies!!