Powerbook g4 17"

Ik denk er over na om mijn powerbook G4 667 te verkopen en een 17" powerbook te kopen alleen vraag ik me af of het zin heeft om een nieuwe g4 te kopen of dat ik beter kan wachten op de G5 of zo.. :? En ik vraag me af of de 17" powerbook wel draagbaar is haha hij past niet echt makkelijk in een tas.. of zal het wel mee vallen de 15" powerbook is ook niet echt super klein..

maar goed dat is nog niet zo’n probleem wat meer een probleem is is de G4 … het zal niet echt vet sneller worden denk ik…

Ga gewoon een keer kijken bij een dealer, zodra ze in Nederland leverbaar zijn, dan zie je wel of het nog een beetje handelbaar is.

En wachten op de G5 lijkt me niet aan te raden. Dan kun je wel aan de gang blijven, toch? 1GHz G4 met een 17" scherm, dat gaat wel weer een tijdje meer hoor. En een snellere computer komt altijd uit nadat jij de snelste hebt gekocht. :stuck_out_tongue:

Bedenk goed wat je met je PB 667 doet! Ik denk dat je er niet echt veel mee opschiet tenzij je portefeuille zo zwaar is dat deze geledigd dient te worden. Ikzelf werk met de PB 800 en ben daar heel erg tevreden over, zowel het scherm (hoewel wel 1 dode pixel) als de snelheid.

Performance zie ik niet zo een-twee-drie vet toenemen (ligt een beetje aan de hoeveelheid ram aan boord nu (512mb? = zat!) en ik denk dat het grotere scherm niet opweegt tegen de toename in maat van de PB 17". Het is wel een A3 formaat ‘notebook’ die je in je handen hebt dan!

Mijn advies, doe nog een jaartje met je huidige PB en als het echt een geld probleem is weet ik daar ook nog wel oplossingen voor :wink:

Thanks voor de tip's!! :lol: en i hou mijn Powerbook nog maar een jaar ben er wel blij mee..

en joost als het goed is het je nog garantie op die powerbook je hebt toch een dode pixel…

Ik had dat ook daarnaast liet ook de verf van de rand los… had het schoon gemaakt met iets waar een heeeeeeeeeeel klein beetje alcohol in zat… :oops: maar ik ben er mee terug gegaan en heb een nieuwe gekregen van apple naar bijna een jaar gebruik! duzzz zo moeilijk zijn ze niet bij apple zeker niet als het om een powerbook gaat!

Ik zou toch nog wel ff wachten met aankoop nieuwe powerbook. G4 is namelijk verouderde processor, die apple al lang geleden had moeten dumpen. Hopelijk maken ze ni terug de fout met de g5 van motorola te pakken en zijn ze zo slim om voor de power4-processor van IBM te kiezen.