Powerbook G4 een wegwerpartikel?

[quote:post_uid0="Torz"]Ben ook benieuwd of je applecare kan afsluiten binnen de garantietermijn.Lijk me toch wel nodig,kost natuurlijk weer een paar centen(euro).Ik zal eens gaan bestuderen wat dat allemaal opbrengt. De PB is en blijft erg kwetsbaar.De I book is gemaakt voor een veel ruwer publiek.Een Jeep en een Terreinwagen. Wat mij trouwens wel mateloos irriteert aan de tiPB is dat gefrunnik met een UTP kabel,het schanier zit precies voor het pennetje.Als ik zo'n kabel eruit haal dan heb ik een voorwerpje nodig om het pennetje in te drukken.[/quote:post_uid0] Je kan binnen de standaard garantie van een jaar nog AppleCare afsluiten voor twee aansluitende jaren. Je moet wel AppleCare voor een TiBook afsluiten, en zoals je ziet is deze  duurder als de andere, en onderstreept de gevoeligheid van de TiBook zoals hierboven besproken.

Ben na dit verhaal zelf ook aan het overwegen om AppleCare af te sluiten voor mijn TiBook-800, maar daarnaast moet je er gewoon omzichtig mee omgaan want het is en blijft eenmaal gevoelige electronische apparatuur.

Wat betreft de UTP-kabel kan ik helaas bevestigen, maar dun (compact) is niet altijd even handig.

Klinkt erg lullig allemaal.Gooi em naar Machouse in Woerden.

Het heeft even geduurd en flink wat gesprekken etc maar de Powerbook is terug en perfect gemaakt. De klantenservice verzekerde mij dat de reparatieafdeling op het standpunt bleef staan dat het geen garantie was. Niettemin heeft Apple mij het voordeel van de twijfel gegeven en de reparatie uitgevoerd. Als ik nu met de TiBook op stap ga, lijkt het wel of ik een baby inpak hij blijft kwetsbaar. Ik overweeg de foto's van schade en vermoedelijke oorzaak op de site te zetten zodat iedereen die een powerbook g4 heeft gewaarschuwd is en een dergelijke schade kan voorkomen. Niettemin hulde voor de klantenservice van Apple die vasthoudend naar een oplossing heeft gezocht

Hee Dick, Gefeliciteerd, en veel plezier met je 'nieuwe' 'aanwinst' :p

Groet…

Hmm dus misschien moet je de titel eventjes veranderen naar, Apple toch een goed bedrijf.