powerbook G4 titanium geen bluetooth 1x ???

volgens mijn powerbook heb ik geen bluetooth module op mijn G4 titanium, kan iemand dat bevestigen? volgens apple site zou er op deze uitvoering de oudere versie 1x moeten zitten. Ook bij systeemvoorkeuren geen logo te zien

zit op 10.4.5 alles uptodate dus…

Misschien was dat optioneel?

Zou kunnen weet ik niet meer is inmiddels 3 jaar geleden of zo. Nooit bluetooth nodig gehad...en dan koop je een nieuwe mobiel...krijg software bij voor windows xp... die je vervolgens niet geinstalleerd krijgt en dan laat je mac je ook nog in de steek :cry:

Nee, dit was optioneel bij die PowerBooks, pas halverwege de aluminium-serie werd dit standaard.

Dan heb ik blijkbaar eentje uit de eerste helft....helaas hij is nu 136 weken oud volgens coconut

tja alweer een reden om eens over macbook na te denken zullen we maar zeggen

dank unsound

Optioneel als USB stick ;-), [color=red:cb2240711d]nooit [/color:cb2240711d]ingebouwd in de titaniumserie! Bedoel je eigenlijk hardware of software voor blueooth?

bedoel echt de module dus hardware. Hoe dan ook zit er niet op..en die usb stick....ik ga wel aan de slag om het nog een keer op mijn fiutsu kung fu siemens laptop met xp windows... oef :x