powerbook G5 volgende week uit?

iemand vertelde me da de G5 pwerbooks in de loop van de volgende week uitkome.

zou da kunne?

xx

nee

lol! nee, sorry.. Kan nog wel even duuren..

Apple switcht juist naar Intel omdat ze niet in staat zijn een powerbook G5 op de markt brengen.

whatever....

burp…

indd wishfull thinking, de reden waarom de powerbook nog geen G5 had was de koeling. Dit is tevens één van de redenen van de overstap naar Intel. Dus als er een ubgrate komt zal dat wel wat later zijn.

Maar hoop doet leven. :wink: 8)

ah das een enorme opluchting want ik ga morge mijn G4 halen normaal gezien. anders gin ik wel nog wat wachten.

trouwens, jullie zijn tof.

[quote:93977097bc="patterns"]trouwens, jullie zijn tof.[/quote:93977097bc] Dat is nou weer wél waar... :wink:

En het overstappen op Intel, duurt nog wel een jaar of wellicht 2 zoals Steve zei.

[quote:82589aa423="MacBjorn"][quote:82589aa423="patterns"]trouwens, jullie zijn tof.[/quote:82589aa423] Dat is nou weer wél waar... :wink:[/quote:82589aa423] hèhè :)

[quote:d1b77a1d4b="J-Styler"][quote:d1b77a1d4b="MacBjorn"][quote:d1b77a1d4b="patterns"]trouwens, jullie zijn tof.[/quote:d1b77a1d4b] Dat is nou weer wél waar... :wink:[/quote:d1b77a1d4b] hèhè :)[/quote:d1b77a1d4b] nou... :?

Ik denk dat er hoogstens nog een speedbump komt, maar wanneer dat is een raadsel, eerst zullen de mac mini en de iBook aan de beurt zijn. Kopen dus die PowerBook, je gaat er geen spijt van hebben! :D 8)

ik denk zelf ook nog zeker een speedbump voor de powerbook.