Powerbook goed gedekt onder garantie!!!!!!!!!!!!

Hoi

Ik heb een Powerbook G4 welke kapot was was… helemaal dood! :frowning:
daarnaast vond ik dat hij er slecht uit zag voor zijn leeftijd… :wink:
de verf ging van de rand af het zag er niet echt meer goed uit… ik dacht… laat ik hier ook maar over zeuren bij apple gezien hij toch stuk was! :wink:
Hup ik naar de winkel en legde uit dat deze powerbook stuk was en dat ik na wilde laten kijken of het normaal was dat de verf er af ging…

Nu 3 weken later heb ik mijn powerbook terug… en was hebben ze gedaan… :arrow: ze hebben de hele computer vervangen! COOOL alleen de HD & accu is denk ik nog oud… alles zat in plastic en het ruikt helemaal nieuw!

Geen krassen meer en hij werkt weer wat wel erg op valt is dat deze Powerbook stiller is… als de fin aan slaat raar maar waar… :?:

Maar goed dit had ik nooit verwacht van apple! zo erg was het ook weer niet die paar plekjes op de rand!

Wat wel raar was is dat de accu niet goed meer werkte… deze ging maar een half uur mee? hup ik apple weer bellen dat mijn accu niet meer goed is sinds ik mijn pb weer terug heb… wat zeggen ze… wij sturen u een nieuwe! deze is gratis als u de oude terug stuurt! Pffff ik word er stil van!!

Als iemand ooit nog zegt dat apple geen service heeft… now haha

Ik heb nu na bijna 12 maanden zeeeeeeeer veel gebruik weer een nieuwe powerbook G4 667!!!
voor 13 Euro :lol: :lol: :lol: :lol:

[color=red:f6f4772788][/color:f6f4772788]

Ja, cool man! Zo hoort het ook.

Je boft maar echt eens!! :lol: Want er zijn mensen die ze in kou laten staan.

Via welke winkel was dat?

ja daar ben ik ook zeer benieuwd naar, welke winkel ??

Dat was bij de mac winkel in amsterdam.. maar deze hebben de powerbook gewoon naar apple gestuurd, deze hebben hem gemaakt/vernieuwt.

Was echt top service!! moet ook zeggen dat ik het personeel ook erg goed vind bij de mac winkel… vriendelijk behulpzaam hebben echt alles over voor hun klanten… ze hebben er zeker een klant bij en dat ben ik!!! je betaald soms iets meer maar je krijgt er erg veel voor terug!

Laat ik het zo zeggen… ik had mijn powerbook daar niet besteld maar bij mail a mac! maar ik werd behandeld daar als of ik daar elke dag een powerbook koop!..

Maar goed dat ik een nieuwe powerbook heb nu… dat komt bij apple vandaan!

Gr,
Adry :wink: :lol: :lol: :lol:

Je hebt geluk. Veel andere Apple fans en gebruikers hebben niet zo veel geluk....

Let wel Eurofighter, dit was in 2002.

Toen was er kennelijk nog service!

[quote:56aa338726="colpolyp"]Let wel Eurofighter, dit was in 2002.

Toen was er kennelijk nog service![/quote:56aa338726]

Ik zag inderdaad dat het bericht uit 2002 kwam, maar toen had ik mijn bericht al verstuurd :wink: