Powerbook, iPaq en secretaresse.

Ha beste :apple: 'ers..

Mijn vader heeft een 15" powerbook besteld. Natuurlijk een goede keuze en een prachtig apparaat maar ik heb (heel origineel) nog wat vraagjes.

Mijn vader heeft een secretaresse, deze maakt de afspraken en zet ze zijn agenda. Dat is op een windows PC en het gebeurt in Outlook. Deze agenda zendt ze dan naar mijn vader toe. Mijn vader maakt gebruik van een iPaq, hier wil hij zijn agenda ook op hebben. Mijn vader gaat van entourage 2004 gebruik maken.
Hij wil dus de agenda die hij krijgt op zijn powerbook en zijn iPaq krijgen.
Nou leek het mij dat er een paar mogelijkheden zijn:

1. Ze slaat het op in een bestand dat ook op de apple te lezen is.
  2. Mijn vader opent het op een windows PC, synct de agenda dan met zijn iPaq en slaat de agenda dan op, op de apple.
    Zou dit mogelijk zijn? Voor het syncen wil hij graag gebruik maken van Pocketmac.

Als ik het onduidelijk uitgelegd heb, zeg het dan, zal ik proberen het wat duidelijker uit te leggen.
Alvast bedankt …

Op mijn werk (90 WinPC's en 11 Mac's) hebben we het als volgt opgelost: Mac OS X met Outlook 2001 onder (een uitgeklede) Classic werkt goed met de Exchange-server. Destijds werkte de toenmalige versie van Entourage niet helemaal goed samen met de server. De Maccers konden het adresboek van het bedrijf niet zien. Afspraken maken ging wel en mailen werkt ook gewoon goed.

Maar als je alleen een persoonlijk adresboek zet op de Powerbook verwacht ik dat alles wel werkt onder OS X en heb je geen Classic nodig.

Binnenkort gaan we de nieuwste versie van Entourage testen. Laat me weten als je er over een week of twee nog niet uit bent. Misschien heb ik dan nog een tip voor je.

8)