Powerbook met Airport Express werkt niet meer...

[quote:d7d97def3b="edverh"][quote:d7d97def3b="J00ST"]Misschien kun jij eens bellen? :P[/quote:d7d97def3b]

Ik vrees dat de mijne ook niet geregistreerd staat… :innocent:

Misschien dat t bij een volgende update opgelost is…maar ja, afwachten ben ik niet zo goed in…

Dus maar is verder informeren…[/quote:d7d97def3b]
Mocht je een oplossing hebben dan hoor ik het graag van je :smiley:

zijn er ook gebruikers met dit probleem onder 10.4.2 ? Anders moeten we maar ff Tiger kopen. :?

Ik heb hier Tiger liggen...nog gratis gekregen omdat ik in April een Powerbook heb gekocht. Durf het alleen niet te installeren, en updates al helemaal niet meer :sealed:

[quote:b53e7c4025="J00ST"]Ik heb hier Tiger liggen...nog gratis gekregen omdat ik in April een Powerbook heb gekocht. Durf het alleen niet te installeren, en updates al helemaal niet meer :sealed:[/quote:b53e7c4025]

Ik wil het wel proberen hoor… kan er alleen maar beter op worden toch?

Zojuist Tiger geinstalleerd en..... nog steeds doet mijn draadloze internet het niet! :x :x :x

Pfff…nou weet ik echt niet meer waar ik het moet zoeken…

Ik heb hetzelfde probleem: Airport; MacOS 10.3.9 en Casema-kabel. Sinds enkele dagen geen verbinding meer. :(

Mijn probleem is dankzij de helpdesk van Casema inmiddels verholpen. Zowel de modem als Airport Express uitzetten. Eerst de modem dan weer aanzetten. Wachten totdat de lampjes groen zijn. Daarna Airport Express aanzetten. Voila. Hopelijk hebben anderen ook iets aan deze ervaringen.