Powerbook op TV aansluiten ?

Waar kan ik info vinden om mijn powerbook aan te sluiten op de tv ik heb een sony breedbeeld met aansluitmegelijkheden voor dvd etc.

Ik heb het met het kleine kabeltje geprobeerd wat bij de powerbook zat, verlengt met een tulp snoertje en met een scart snoertje maar dat lijkt niet goed. Wat voor handelingen en snoeren moet ik precies gebruiken ?

Ik heb gezocht maar niet echt iets kunnen vinden.

Dank :finderoud:

Je kan het voor het video gedeelte doen met een s video kabel en dan voor je audio een mini jack naar tulp (links en rechts audio) die sluit je aan op je koptelefoon aansluiting.

om het beeld op je tv te krijgen ga je naar systeemvoorkeuren en dan klik je beeldschermen aan.
vervolgens klik je op detecteer beeldschermen. als het goed is krijg je een extra tabblad rangschikking. je kan dan synchroonweergave aanvinken.

zo zou het moeten werken.

succes!

Kun je aangeven wat er wel of niet gebeurd? Krijg je bijvoorbeeld beeld op je TV dat afkomstig is van de PowerBook? Of zie je helemaal niets?

Bedankt svreeburg het werkt nu, had het zelf kunen bedenken, maar had net ff dat duwtje in de rug nodig. :lol:

:finderoud:

Werkte bij mij ook fantastisch - tot ik mijn systeem opnieuw installeerde. Nu krijg ik wel mijn powerbook-beeld op tv, maar erg verstoord - rood en wazig. Geen idee waar ik het nu nog zoeken moet. De beeldschermafmetingen worden keurig aangepast, beeldscherm gedetecteerd.

Ik had hetzelfde probleem toen ik van 10.2 naar 10.3 ging. Onder 10.2 was het geen probleem een dvd vanaf mijn PB G3 op tv af te spelen. Onder 10.3 gaat dat niet meer, ook niet met PB G4. Heeft er zich al een oplossing voor dit probleem aangedient?