Sta op het punt te switchen van normale laptop naar powerbook om de welbekende redenen. Een van die redenen is dat ik veel 'on-te-road' ben en dus graag een kleine, krachtige computer mee wil hebben. Nu heb ik van een powerbook-bezitter begrepen dat het ding regelmatig problemen heeft met het vinden van draadloze netwerken. Heeft iemand daar ervaring mee en zo ja wat valt er tegen te doen?
Problemen? Hoe kom je erbij; ik log overal probleemloos in. Alleen vergeleken met de onovertroffen ontvangst van de iBook, doet een PB het iets minder.
Thanx! Goed om te weten. Zoals ik al zei, heb zelf geen ervaring met de PB. Mijn collega zei dat zijn vrouw, die een windows-laptop gebruikt, meer netwerken vindt dan zijn pb. In ieder geval dank voor de info!
De PowerBook heeft inderdaad een iets minder sterke antenne, dat is een nadeeltje van de aluminium behuizing. In de oudere modellen was dat sterker aanwezig, Apple heeft de behuizing iets aangepast, en ik moet zeggen dat ik met mijn nieuwe PowerBook ook totaal geen problemen heb met de ontvangst, dit soms tot ergenis van mijn overburen...
:evil: