Powerbook schakelt zichzelf uit in standby

Heb een PB die sinds kort niet meer wakker wordt in de standby modus. Als ik hem dus dichtklap en vervolgens weer open , moet ik hem weer opnieuw opstarten. Waar kan dat aan liggen?

1) Permissie herstellen; 2) PRAM zappen (Cmd + Option + P + R bij opstarten).

Al geprobeerd?

Heb je er een USB CD-Writer/USB geheugen stick/USB harde schijf aan hangen? Probeer deze eens los te koppelen en opnieuw te proberen.

Eventueel kun je ook nog proberen je Power Manager te resetten; kijk daarvoor even hier: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=14449

zal het uitproberen. Bedankt!

heb hetzelfde probleem als ik m'n usb-kaartlezer aangesloten heb als-ie in slaap valt :x

Heb het nodige uitgeprobeerd, helaas zonder resultaat. Heb de energiestand van het scherm veranderd, met als gevolg dat als ie in de energiestand komt hij zich compleet uitschakelt. Dus maar de energiestand weer uit gezet. Powermanagment resetten leek me toch effe een paardemiddel , dus nog maar niet gedaan. Heb verder geen usb app eraanhangen.

PowerManagement resetten is niet heel spannend; je raakt er totaal niks door kwijt o.i.d....!

Als je de PMU gereset hebt en het helpt niet kan het ook een echt hardwareprobleem zijn. een loszittend contact of zoiets.