powerbook scherm

Mijn powerbook 667mhz 15'' scherm kapot is. Maar als ik er een ander scherm op aansluit krijg ik precies hetzelfde. Op een goed scherm zie ik dezelfde strepen als op het scherm van de powerbook. weet iemand een oplossing of probleem?

Dan zal het allicht aan je grafische kaart liggen. Best even binnenbrengen bij een dealer, maar ook kijken of het nog wel rendabel is om je powerbook te laten repareren.

dan zal het probleem niet aan je scherm zelf liggen maar aan de videokaart?

R

zou een nieuw moederbord in moeten... is niet echt meer de moeite waart voor zo'n machine.... of je moet er een enorme emotionele waarde aan hechten...

Kunt best onderdelen te koop zetten en nieuwe kopen als t zo storend is dat t vervangen moet worden…

sterkte, een verlies is altijd groot…

Kan ik hem niet met Remote Desktop besturen? Want ik doe er zowat bij niets mee.

dat kan ja... mar wat zou je er dan mee willen doen?

Unox,

Voordat je de PB naar een reparatie centrum brengt lees dit eerst maar even, voordat het allemaal teveel geld gaat kosten, probeer eerst maar eens goed uit te vogelen wat er nu precies stuk is,
of probeer de PB even totaal te resetten. Vooral dat laaste het resetten kreeg ik verleden week weer leven in mijn PB.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=67767&postdays=0&postorder=asc&start=0

er moeten ook veel powerbooks rondzwerven met kapotte schermen maar met goede grafische kaart die je misschien voor een prikkie kan kopen. Dan de boel samen plakken tot 1 goede powerbook.

De PowerBook doet het weer!!! :D :D :D Ik snap ook niet hoe maar nu ik hem net opstarte deed hij het ineens weer!!!!! Ik zit er nu achter!!