Powerbook superdrive spuugt ze weer uit.

Ik heb nu iets meer dan een jaar een G4 Powerbook (geen garantie meer). Sinds een paar dagen spuugt ie alle cd's en dvd's uit. Als je een CD erin schuift denkt ie even na. Na ongeveer 10 of 15 seconden komt de CD er weer uit. Helaas ben ik zo stom geweest om geen apple care te kopen. Dat vond ik te duur. Heeft iemand een suggestie hoe dit opgelost kan worden? Of moet ik het gewoon laten repareren? thx

Heb je het ook bij een andere account ?

Kun je de PowerBook wel opstarten met een Mac OS X installatie CD/DVD?

Over het wel of niet garantie hebben is hier al meerdere malen gediscussieerd.
Dus mocht je de superdrive niet meer aan de praat krijgen, verwacht dan niet dat je zelf volledig voor de kosten mag opdraven. (Even er van uit gaande dat het een consumentenaankoop betreft.)

[quote:4fb1749174="macpro"]Over het wel of niet garantie hebben is hier al meerdere malen gediscussieerd. Dus mocht je de superdrive niet meer aan de praat krijgen, verwacht dan niet dat je zelf volledig voor de kosten mag opdraven. (Even er van uit gaande dat het een consumentenaankoop betreft.)[/quote:4fb1749174]

Zo is het maar net!

Ja, met een andere account gebeurt hetzelfde. Opstarten met een installatieCD lukt dus niet. Gelukkig heb ik nog een externe Lacie CD brander. Daarmee ben ik wel enigsins gered. Maar bij mobiel gebruik ga ik dat ding niet meenemen. Binnenkort maar eens terug naar de dealer....