Powerbook uit sluimerstand

Ik heb mijn powerbook nu 2 dagen in bezit en heb een vraagje over de sluimerstand. Als ik hem op sluimerstand zet en de powerbook opent dan geeft de superdrive een geluidje alsof die een cd in wilt nemen. Ik wou weten als er meer mensen zijn die dit ook hebben en of dit ook zo hoort.

[quote:d06c862ceb="Richie79"]Ik heb mijn powerbook nu 2 dagen in bezit en heb een vraagje over de sluimerstand. Als ik hem op sluimerstand zet en de powerbook opent dan geeft de superdrive een geluidje alsof die een cd in wilt nemen. Ik wou weten als er meer mensen zijn die dit ook hebben en of dit ook zo hoort.[/quote:d06c862ceb]

Ik heb ook een powerbook en ja dat klopt :slight_smile: dat is normaal. Want dan zoekt het systeem of er een disc in zit, zoja dan mount het systeem het automatisch weer. Verder is sleep super handig. Je kan je powerbook gewoon vervoeren als die sleept

Thanx Maximus, kan nu weer rustig slapen :D

[quote:e260a19a59="Maximus"][quote:e260a19a59="Richie79"]Ik heb mijn powerbook nu 2 dagen in bezit en heb een vraagje over de sluimerstand. Als ik hem op sluimerstand zet en de powerbook opent dan geeft de superdrive een geluidje alsof die een cd in wilt nemen. Ik wou weten als er meer mensen zijn die dit ook hebben en of dit ook zo hoort.[/quote:e260a19a59]

Ik heb ook een powerbook en ja dat klopt :slight_smile: dat is normaal. Want dan zoekt het systeem of er een disc in zit, zoja dan mount het systeem het automatisch weer. Verder is sleep super handig. Je kan je powerbook gewoon vervoeren als die sleept[/quote:e260a19a59]
Dat doe ik ook … mijn powerbook al slapend vervoeren … (als mijn powerbook in de slaapstand staat ;-)) maareh op de site en in de beschrijving is er niets terug te vinden of dat ook wel mag / kan / goed is voor de powerbook.
Ik doe het al sinds ik hem heb … dus neem ik aan dat het geen kwaad kan … maar kan iemand daar uitsluitsel over geven?

[quote:974a5deeda="PoBoG4"][quote:974a5deeda="Maximus"][quote:974a5deeda="Richie79"]Ik heb mijn powerbook nu 2 dagen in bezit en heb een vraagje over de sluimerstand. Als ik hem op sluimerstand zet en de powerbook opent dan geeft de superdrive een geluidje alsof die een cd in wilt nemen. Ik wou weten als er meer mensen zijn die dit ook hebben en of dit ook zo hoort.[/quote:974a5deeda]

Ik heb ook een powerbook en ja dat klopt :slight_smile: dat is normaal. Want dan zoekt het systeem of er een disc in zit, zoja dan mount het systeem het automatisch weer. Verder is sleep super handig. Je kan je powerbook gewoon vervoeren als die sleept[/quote:974a5deeda]
Dat doe ik ook … mijn powerbook al slapend vervoeren … (als mijn powerbook in de slaapstand staat ;-)) maareh op de site en in de beschrijving is er niets terug te vinden of dat ook wel mag / kan / goed is voor de powerbook.
Ik doe het al sinds ik hem heb … dus neem ik aan dat het geen kwaad kan … maar kan iemand daar uitsluitsel over geven?[/quote:974a5deeda]

Ik doe het altijd als ik de powerbook vervoer. Nog nooit last van gehad en ach ik vind ook dat ie daar gewoon tegen moet kunnen. Anders had die maar geen laptop moeten worden :wink: Maar goed schade op de lange duur ik denk 0 tot heel weinig.

In de beschrijving van de PB staat dat je hem slapend kunt vervoeren, nadat het witte lichtje voorop van de harddrive aan is gegaan. Zou geen probleem moeten zijn dus.