Powermac, Powerbook,... intel inside - wanneer?

Is er op de keynote iets gezegd wanneer van elke versie de intel versies op de markt komen? Ik weet dat de geruchten waren halverwege 2006 voor de Mac Mini en halverwege 2007 voor de rest maar ik vroeg me af of er ook iets officieels was.

juni 2006

Voor alles dus ook voor de powermac? Was namelijk van plan om binnen een half jaar een powermac te kopen. Ik wacht er dan nog liever een half jaartje langer mee dan heb ik een intel bakje. Maar als het veel langer is koop ik beter nu al een powermac

Als je een half jaar wacht is het pas jnuari 2006, Ze beginnen met de kleine modellen daarna de Powwermacs.

Nee, er is wel gezegd dat er voor komend jaar nog nieuwe PowerPC produkten in de pijplijn zitten. Verder dat op de WWDC volgend jaar de overgang naar Intel in Macs net begonnen zal zijn, en dat op de WWDC over twee jaar de overgang bijna klaar zal zijn (dus dat er dan geen PowerPC Macs meer zullen worden verkocht).

Verder was het gerucht al dat de goedkope macs eerder aan de beurt zouden komen, en pas aan het einde de PowerMacs, maar daar is op de keynote niks over gezegd, en ook in de press releases en interviews heb ik daar nog niks over gelezen.

de volgende WWDC staat een hele nieuwe rij met de intel handel klaar

zucht :sealed:

ik zou nog even wachten want de 2 de powermac met intel word nog sneller

Late 2006 - Begin 2007 Het is nog even wachten maar dan heb je ook wat :mrgreen: