Powerpoint

ik heb een powerpoint presentatie gemaakt voor school. En ik doe mijn slideshow fullscreen en dan doe ik spatie om naar de volgende pagina te gaan. Nu werkt dat dus niet. Weet iemand wat ik hier aankan doen???

Volgens mij doe je niets fout. Ik heb e.e.a. ook even bekeken in de help files van powerpoint maar daar staat ook gewoon dat je met je spatiebalk moet kunnen bladeren. werken de pijltjestoetsen en enter wel?

nee dat werkt ook niet...

MS Powerpoint 2004 : Open Powerpoint - ga naar het menu 'Slide show' - selecteer 'Set up show' - in het venster dat zich opent selecteer je bij 'Advance slides' de keuzemogelijkheid 'Manually' - klik op de knop 'OK'. Probeer dat eens, misschien lost dit je probleem wel op. Probeer ook eens door te klikken met je muis.

:oops: Snap er niets van. Is het de eerste PP die je zelf in elkaar zet of heb je met hetzelfde programma al eerder iets gemaakt? M.a.w. is het al eerder voorgekomen?(met de zelfde software dus ik bedoel niet op een andere Pc of Mac)

Ik baal als een stier ik had de hoop dat het zou werken dat handmatig maar nee hoor dat is niet het geval hij doe het nog steeds niet... :( :( :( . Maar misschien zijn er meer tips. Ik heb hem wel op een Windows pc gemaakt maar naar mijn mac op een stokje gestuurd omdat ik dacht dat hij het daar wel zou doen(ik heb het hoger in mijn bol van mac dan van windows). Maar nee daar deed hij het ook niet...

[quote:429c152a93="Zodiack"]:oops: Snap er niets van. Is het de eerste PP die je zelf in elkaar zet of heb je met hetzelfde programma al eerder iets gemaakt? M.a.w. is het al eerder voorgekomen?(met de zelfde software dus ik bedoel niet op een andere Pc of Mac)[/quote:429c152a93] ehm dit is mijn eerste maar maakt dat verschil dan????

[quote:08addc4543="iPod Jimmy"][quote:08addc4543="Zodiack"]:oops: Snap er niets van. Is het de eerste PP die je zelf in elkaar zet of heb je met hetzelfde programma al eerder iets gemaakt? M.a.w. is het al eerder voorgekomen?(met de zelfde software dus ik bedoel niet op een andere Pc of Mac)[/quote:08addc4543] ehm dit is mijn eerste maar maakt dat verschil dan????[/quote:08addc4543]

Probeer op je Mac dan eens een kleine presentatie met PP te maken, gewoon zomaar even iets om te kijken of het dan misschien wel werkt.

Ik heb nog geen verklaring voor je probleem want als ik een presentatie van het werk (PC) mee naar huis neem (Mac) heb ik eigenlijk geen problemen.
Enige probleem wat mij wel eens overkomt is dan een font-probleem.
Op de ene iets opmaken met een font wat op de andere computer niet voorkomt geeft wel eens een conflictje

Ik snap dit ook niet. Op de PC gemaakt e PP werkt op de Mac en v.v., met de spatiebalk, pijltje of met de muisknop. Zijn er veel overgangen? Het kan zijn dat die een conflict veroorzaken, hoewel ik me dat ook niet kan voorstellen :? Ik ben bang dat ik hier niets mee kan.

het zijn 22 dia's maar is dat zo erg hij zou het gewoon moeten doen toch!!!!

Spatiebalk, Enter, Return en pijltjestoetsen doen het niet?[list:39e942778b]• Verwijder [b:39e942778b]com.microsoft.PowerPoint.plist[/b:39e942778b] uit ~/Bibliotheek/Preferences, • Verwijder [b:39e942778b]PowerPoint Settings[/b:39e942778b] uit ~/Bibliotheek/Preferences/Microsoft, • Herstel de Volumebevoegdheden met Schijfhulpprogramma > tab SchijfEHBO[/list:u:39e942778b]

ja ik had hem op de kiosk stand staan, moet je veranderen naar dat je een spreker bent ofzo en dan doet hij het :P