prefixmap uitbreiden

hoe maak ik extra noten en solsleutels aan daar ik deze per ongeluk verwijderd heb (bij i-chat status)

wachtend op een antwoord
groeten zervaas

Met programme Finale? Kan dat met Garageband? Heb je het over UniCode-letters in te voegen? ...

hij heeft het over i chat status, over de prefixmap waar je symbolen kan toevoegen. op deze vraag had ik ook graag een antwoord geweten.

groeten wenkie

Hihi, zijn berichtje is aangepast, ofwel heb ik er gewoon overgelezen toen. Ennieweej, ik heb zo'n map nog ni eens :? 'k heb iChatStatus van iemand doorgekregen via iChat zelf, misschien best dat je de installer nog eens runt, als dat bestaat :-) Dan heb je de oude al terug! Nieuwe maken, zou ik dus niet weten, tenzij het tekeningetjes zijn (JPEG, TIFF, PICT, GIF, icns,...)

Het snelste denk ik er dan aan om in een programma als TekstEditor het tekenpalet onder het Wijzig-menu opvraagt, naar UniCode gaan en daar de noten zoeken (dacht dat die er toch instonden) en dan een screenshotje er van nemen en omzetten naar het gewenste grafische formaat. (Als je een speciaal lettertype hebt, kan je wellicht zonder dat tekenpalet werken en zeker direct in een grafisch programma. Dat palet is trouwens Panther only)

'k hoop dat jullie er iets mee zijn.

thanks 3sje heb het gevonden via teksteditor bij unicode, geselecteerd en op bureaublad gesleept en vervolgens in prefixmap gezet

groeten zervaas