preload scenes flash

Is er een maneer om in flash je filmpje in meerdere stukken te preloaden zond het swfjes appart in te laden?? Ik heb het site bijna af maar is net te groot om in 1 keer te laden.

Ik heb al gekeken maar kan niets vinden.

help…

Dat is mogelijk ja. maar dat heeft meer met structuur te maken dan met de moeilijkheidsgraad. Je moet dan natuurlijk van elke pagina een aparte swf maken. Vervolgens laat je een andere swf aanroepen in de eerste swf.

Preloaders kun je vinden op het net. Moet geen probleem zijn. Die zet je voor elke swf.
Dan als het goed is laat hij de eerste pagiuina en pas als de gebruiker op een link klikt word de volgende geladen.

Succes.

[quote:432bca4360="Thijs van Tol"]Preloaders kun je vinden op het net. Moet geen probleem zijn.[/quote:432bca4360]

Check deze link.

Heb ik veel aan gehad, zonder deze site kon ik niet mijn site maken (voor het eerst in Flash)

Op flashkit kun je ook "het een en ander" vinden:

http://www.flashkit.com/search.php?cat=movies&per=10&page=1&field=Description&term=preloader

keus genoeg lijkt me…

Vaak maken pixel images en geluiden je site 'zwaar'. Als je geen zin hebt je site achteraf in stukken te knippen, is het mischien een idee, alle images en geluiden in een aparte .swf te zetten. Daar zet je een MC in met alle zware beelden, elk op een eigen frame.

In je ‘moeder’ swf maak je een laag met alleen de te laden images MC, op het frame wat het beeld bevat wat je daar nodig hebt.